Kaip gerinti klientų patirtį įmonės procesuose: prekių/ paslaugų užsakyme ir užsakymų vykdyme, produktų ir paslaugų kūrime?
Kokius praktinius įrankius naudoti kliento patirties gerinimui ir įmonės veiklos procesų efektyvumo didinimui?
UAB „Oetiker Lietuva“ įgyvendinti projektai gerinant klientų patirtį įmonės procesuose: 4 kartus sutrumpintas užsakymo įvykdymo laikas ir 26% padidintas darbo našumas
Lina Jankauskienė, organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė
Mykolas Blažys, „Oetiker Lietuva“ operacijų vadovas (Head World Class Operations Lithuania)
„Oetiker Lietuva“ operacijų vadovas (Head World Class Operations Lithuania)
Audronė Mikalauskienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktorė
Aistė Kotryna Remeikienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausioji patarėja
Audronė Mikalauskienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktorė ir Aistė Kotryna Remeikienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausioji patarėja