Kaip gerinti klientų patirtį įmonės procesuose?

  • Kaip gerinti klientų patirtį įmonės procesuose: prekių/ paslaugų užsakyme ir užsakymų vykdyme, produktų ir paslaugų kūrime?
  • Kokius praktinius įrankius naudoti kliento patirties gerinimui ir įmonės veiklos procesų efektyvumo didinimui?
  • UAB „Oetiker Lietuva“ įgyvendinti projektai gerinant klientų patirtį įmonės procesuose: 4 kartus sutrumpintas užsakymo įvykdymo laikas ir 26% padidintas darbo našumas
Balandžio 23 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Seminare:

  • Kaip į savo organizacijos veiklą pasižiūrėti kliento akimis?
  • Kaip analizuoti klientų lūkesčius?
  • Kaip gerinti klientų patirtį įmonės procesuose: prekių/ paslaugų užsakyme ir užsakymų vykdyme, produktų ir paslaugų kūrime?
  • Kokius praktinius įrankius naudoti kliento patirties gerinimui ir įmonės veiklos procesų efektyvumo didinimui?
  • UAB „Oetiker Lietuva“ ir Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos įgyvendinti projektai gerinant klientų patirtį organizacijų procesuose.

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Praktinės dirbtuvės: Kaip gerinti klientų patirtį įmonės procesuose?

Lina Jankauskienė, organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė

Nuo kelių operacijų iki vieno gaminio srauto

  • Kaip pavyko sutrumpinti užsakymo įvykdymo laiką 4 kartus: nuo 8 iki 2,3 dienų?
  • Kaip išvengti saugos incidentų ir dirbti be jų daugiau nei 740 dienų?
  • Kaip auginti darbo našumą 26 procentais?

Mykolas Blažys, „Oetiker Lietuva“ operacijų vadovas (Head World Class Operations Lithuania)

 

Dvigubai greitesnės paslaugos verslui ir gyventojams

  • Kaip pavyko 70% sumažinti proceso žingsnių kiekį?
  • Kaip įmanoma perpus sumažinti proceso dalyvių skaičių?

Audronė Mikalauskienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktorė

Aistė Kotryna Remeikienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausioji patarėja

Lektoriai

photo
Lina Jankauskienė
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė

Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė
photo
Mykolas Blažys
„Oetiker Lietuva“ operacijų vadovas (Head World Class Operations Lithuania)

„Oetiker Lietuva“ operacijų vadovas (Head World Class Operations Lithuania)
photo
Dvigubai greitesnės paslaugos verslui ir gyventojams
Audronė Mikalauskienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktorė ir Aistė Kotryna Remeikienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausioji patarėja

Audronė Mikalauskienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktorė ir Aistė Kotryna Remeikienė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausioji patarėja

Programa

9.30–11.00

Praktinės dirbtuvės: Kaip gerinti klientų patirtį įmonės procesuose?

  • Kliento lūkesčių analizė
  • Vertės srautas – būdas pamatyti savo veiklą „iš paukščio skrydžio“ kliento akimis
  • Vertės srauto konstravimas ir analizė
Lina Jankauskienė / Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė
11.00–11.15 Pertrauka

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva