Kaip gerinti klientų patirtį įmonės procesuose: prekių/ paslaugų užsakyme ir užsakymų vykdyme, produktų ir paslaugų kūrime?
Kokius praktinius įrankius naudoti kliento patirties gerinimui ir įmonės veiklos procesų efektyvumo didinimui?
Įmonės dažnai skiria didžiulius resursus vystyti savo veiklą, efektyvinti funkcijas bei procesus padaliniuose, ugdyti vadovus ir darbuotojus. Tačiau taip kartais pametamas globalus vaizdas, nukenčia kliento patirtis, nes kiekvienas padalinys susirūpinęs savo procesais, tikslais ir rodikliais. Taip pat dalis organizacijų įpratusios gyventi pagal funkcinio valdymo taisykles, pagal organizacinę struktūrą – tai trukdo pamatyti savo klientus, suprasti jų lūkesčius ir orientuoti savo veiklą į aiškiai apibrėžiamus rezultatus. Dažnai tokiose organizacijose stringa vidinis bendradarbiavimas, klientai nepatenkinti produktais, paslaugomis, jų kokybe ir greičiu, o už juos atsakingais laikomi tik pardavimų ar klientų aptarnavimo padaliniai.
Mokymai skirti: organizacijų aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams, veiklos vystymo, kokybės, procesų valdymo, LEAN, strateginio planavimo specialistams
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, turėsite galimybę užduoti klausimus.
Lina Jankauskienė yra organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, veiklos efektyvinimo ir nuolatinio tobulinimo kultūros diegimas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.
Organizacijų valdymo konsultantė
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, veiklos efektyvinimo ir nuolatinio tobulinimo kultūros diegimas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.
11.00–11.15 Kavos pertrauka