Programa
Procesai jūsų kliento akimis – kaip gerinti klientų patirtį įmonės procesuose?

Vasario 22 d.
9.30–12.30

I dalis

  1. Kuo skiriasi procesinė ir funkcinė organizacijos?
  2. END2END samprata, vertės srauto samprata. Procesų valdymo strateginis lygmuo
  3. Klientų tipai ir klientų lūkesčių valdymas kaip vertės srauto pagrindas
  4. END2END pavyzdžio – H2R (hire to retire) nuo „samdymo iki pensijos“ (darbuotojo patirties) detali analizė

11.0011.15 Kavos pertrauka

12.30–13.30 Pietūs
13.30–17.00

II dalis

  1. Tipiniai END2END procesai:
    1. O2C (order to cash) – prekių užsakymo ir užsakymo vykdymo procesas
    2. Q2C (quote to cash) – paslaugų užsakymo ir paslaugų įvykdymo procesas
    3. C2C (concept to customer) – produktų ir paslaugų kūrimo procesas
    4. Kiti galimi END2END procesai
  2. Vertės srauto žemėlapis – praktinis įrankis analizuoti ir transformuoti END2END procesus:
    1. Vertės srauto žemėlapio samprata
    2. Duomenų surinkimas ir analizė
    3. Esamos situacijos ir ateities situacijos žemėlapiai
    4. Praktiniai patarimai darbinių sesijų organizavimui
  3. Praktinė užduotis: vertės srauto žemėlapis pagal H2R (hire to retire) nuo „samdymo iki pensijos“ pavyzdį
  4. Kaip vertės srautus, END2END procesus integruoti į organizacijos valdymą, strategiją ir tikslus?

15.0015.15 Kavos pertrauka

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva