Įmonės dažnai skiria didžiulius resursus vystyti savo veiklą, efektyvinti funkcijas bei procesus padaliniuose, ugdyti vadovus ir darbuotojus. Tačiau taip kartais pametamas globalus vaizdas, nukenčia kliento patirtis, nes kiekvienas padalinys susirūpinęs savo procesais, tikslais ir rodikliais. Taip pat dalis organizacijų įpratusios gyventi pagal funkcinio valdymo taisykles, pagal organizacinę struktūrą – tai trukdo pamatyti savo klientus, suprasti jų lūkesčius ir orientuoti savo veiklą į aiškiai apibrėžiamus rezultatus. Dažnai tokiose organizacijose stringa vidinis bendradarbiavimas, klientai nepatenkinti produktais, paslaugomis, jų kokybe ir greičiu, o už juos atsakingais laikomi tik pardavimų ar klientų aptarnavimo padaliniai.
Mokymuose:
- Kaip į savo organizacijos veiklą pasižiūrėti kliento akimis?
- Kokie yra klientų tipai ir kaip valdyti jų lūkesčius?
- Kaip gerinti klientų patirtį pagrindiniuose įmonės procesuose: prekių/ paslaugų užsakyme ir užsakymų vykdyme, produktų ir paslaugų kūrime?
- Kaip dirbti su vertės srauto žemėlapio įrankiu, analizuoti ir tobulinti procesus strateginiu lygmeniu?
- Kaip efektyvinti organizacijos valdymą, remiantis vertės srautais?
Mokymai skirti: organizacijų aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams, veiklos vystymo, kokybės, procesų valdymo, LEAN, strateginio planavimo specialistams
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, turėsite galimybę užduoti klausimus.
Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius
Registruotis