Procesai jūsų kliento akimis – kaip gerinti klientų patirtį įmonės procesuose?

  • Kaip gerinti klientų patirtį įmonės procesuose: prekių/ paslaugų užsakyme ir užsakymų vykdyme, produktų ir paslaugų kūrime?
  • Kokius praktinius įrankius naudoti kliento patirties gerinimui ir įmonės veiklos procesų efektyvumo didinimui?
Vasario 22 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Įmonės dažnai skiria didžiulius resursus vystyti savo veiklą, efektyvinti funkcijas bei procesus padaliniuose, ugdyti vadovus ir darbuotojus. Tačiau taip kartais pametamas globalus vaizdas, nukenčia kliento patirtis, nes kiekvienas padalinys susirūpinęs savo procesais, tikslais ir rodikliais. Taip pat dalis organizacijų įpratusios gyventi pagal funkcinio valdymo taisykles, pagal organizacinę struktūrą – tai trukdo pamatyti savo klientus, suprasti jų lūkesčius ir orientuoti savo veiklą į aiškiai apibrėžiamus rezultatus. Dažnai tokiose organizacijose stringa vidinis bendradarbiavimas, klientai nepatenkinti produktais, paslaugomis, jų kokybe ir greičiu, o už juos atsakingais laikomi tik pardavimų ar klientų aptarnavimo padaliniai.

Mokymuose:

  • Kaip į savo organizacijos veiklą pasižiūrėti kliento akimis?
  • Kokie yra klientų tipai ir kaip valdyti jų lūkesčius?
  • Kaip gerinti klientų patirtį pagrindiniuose įmonės procesuose: prekių/ paslaugų užsakyme ir užsakymų vykdyme, produktų ir paslaugų kūrime?
  • Kaip dirbti su vertės srauto žemėlapio įrankiu, analizuoti ir tobulinti procesus strateginiu lygmeniu?
  • Kaip efektyvinti organizacijos valdymą, remiantis vertės srautais?

Mokymai skirti: organizacijų aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams, veiklos vystymo, kokybės, procesų valdymo, LEAN, strateginio planavimo specialistams

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, turėsite galimybę užduoti klausimus. 

 

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Lina Jankauskienė yra organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, veiklos efektyvinimo ir nuolatinio tobulinimo kultūros diegimas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.  

Lektoriai

photo
Lina Jankauskienė
Organizacijų valdymo konsultantė

Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja, valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, veiklos efektyvinimo ir nuolatinio tobulinimo kultūros diegimas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.  

Organizacijų valdymo konsultantė

Programa

9.30–12.30

I dalis

  1. Kuo skiriasi procesinė ir funkcinė organizacijos?
  2. END2END samprata, vertės srauto samprata. Procesų valdymo strateginis lygmuo
  3. Klientų tipai ir klientų lūkesčių valdymas kaip vertės srauto pagrindas
  4. END2END pavyzdžio – H2R (hire to retire) nuo „samdymo iki pensijos“ (darbuotojo patirties) detali analizė

11.0011.15 Kavos pertrauka

12.30–13.30 Pietūs

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva