Kaip komunikuoti sudėtingas temas organizacijoje?

  • Kaip darbuotojams komunikuoti sudėtingas temas: pranešti apie atlyginimų ar etatų mažinimą, grįžimą į biurus ar persikraustymą į naujas patalpas, svarbių darbuotojų pasikeitimą?
  • Kaip parengti komunikacijos planą ir įgalinti kitus prisiimti komunikacijos atsakomybes?
  • Kaip pralaužti ledus organizacijoje, gerinant vidinį klimatą ir susikalbėjimą?
Balandžio 18 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

  • Kaip pasiruošti sudėtingai komunikacijai?
  • Kaip išsakyti kritiką, pranešti blogas ar darbuotojams nepatinkančias naujienas, iškomunikuoti atlyginimų ar etatų mažinimą, grįžimą į biurus ar persikraustymą į naujas patalpas, svarbių darbuotojų pasikeitimą ir pan.?
  • Kaip kalbėtis su skirtingomis auditorijomis?
  • Kaip sukurti vieningą komunikaciją ir rasti sąjungininkų?
  • Kaip įgalinti kitus prisiimti komunikacijos atsakomybes?
  • Kaip pralaužti ledus organizacijoje, gerinant vidinį klimatą ir susikalbėjimą?

Mokymai skirti: komandų lyderiams, vadovams, įmonių savininkams, žmonėms, dirbantiems drauge su kitais.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, turėsite galimybę užduoti klausimus. 

Mokymus veda

Giedrė Simanauskaitė – vidinės komunikacijos ekspertė. 2019 m. „European Communication Summit“ yra įvertinta tarp 3 jaunųjų metų komunikatorių, apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“, „PARA 2019“ laimėjo vidinės komunikacijos kategorijoje. Ji taip pat yra išrinkta tarp dešimtmečio aukščiausią įvertinimą turinčių pranešėjų (VCC), skaito pranešimus konferencijose, konsultuoja įmonių vadovus ir specialistus. Anksčiau dirbo UAB „Rimi Lietuva“ vidinės komunikacijos vadove.

Lektoriai

photo
Giedrė Simanauskaitė
Vidinės komunikacijos ekspertė

Vidinės komunikacijos ekspertė

Programa

9.30–11.00

Nepatogi komunikacija organizacijoje – kaip išgyventi?

  • Sudėtingos temos organizacijoje – kokios taikomos praktikos jas komunikuojant? Geri ir labai blogi pavyzdžiai.
  • Jūsų situacijos ir iššūkiai, komunikuojant sudėtingas temas organizacijoje.
  • Suprasti komunikuojamas naujienas, tikslines auditorijas, žinių poveikį kiekvienai grupei.
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

476 Eur
+ PVM Įprasta kaina 560 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki kovo 20 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva