Kandidatų patirties valdymas atrankos metu
- Kaip pasikeitė darbo rinka pandeminiu laikotarpiu? Pasikeitusios geopolitinės situacijos įtaka.
- Kandidatų paieškos ir pritraukimo strategijos. Kaip kreiptis į pasyvų kandidatą, kad sudomintume jį dalyvauti atrankos procese? Dažniausios klaidos.
- Atrankos proceso planavimas. Kaip optimizuoti atrankos etapus, neprarandant aktualios informacijos bei išlaikant kandidato įsitraukimą?
- Kaip pasiruošti darbo pokalbio vedimui? Pusiau struktūruoto interviu vertės.
- Kompetencijų modelis atrankose. Klausimų formulavimo principai: STAR metodika.
11.00–11.15 Kavos pertrauka
Kandidatų patirties valdymas atrankos metu
- Kaip nesugadinti gerų namų darbų? Kandidato patirties interviu metu valdymas. Dažniausios darbdavių klaidos.
- (Ne)tinkamas kandidatas = įmonės (anti)ambasadorius rinkoje. Grįžtamojo ryšio svarba.
- Gera atranka – pusė darbo. Naujų darbuotojų sklandaus įvedimo svarba.
12.45–13.45 Pietų pertrauka
Darbuotojų patirtis organizacijoje, kuri skatintų likti: nuo pasitenkinimo darbu iki įgalinimo, mikroklimato, įvairovės ir įtraukties užtikrinimo
- Pagrindiniai pasitenkinimo darbu elementai; nuo ko priklauso darbuotojų pasitenkinimas darbu, kaip jis kinta ir ką daryti, kad jis augtų?
- Pagrindiniai darbuotojų įgalinimo elementai: nuo ko jis priklauso?
15.15–15.30 Kavos pertrauka
Darbuotojų patirtis organizacijoje, kuri skatintų likti: nuo pasitenkinimo darbu iki įgalinimo, mikroklimato, įvairovės ir įtraukties užtikrinimo
- Organizacijos mikroklimato įtaka darbuotojo lojalumui
- Įvairovė ir įtrauktis, kaip ją teisingai pamatuoti ir kaip edukuoti darbuotojus?
- Nuotolinis ir hibridinis darbas, kaip keitėsi darbuotojų patirtis ir kaip užtikrinti sėkmingą darbuotojų patirtį pasirinkus šias darbo formas?