Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių?
Kaip gerinti visų veiklų, net ir nedirbančių su klientais tiesiogiai, orientaciją į išorinius klientus bei rezultatą jiems?
Vidiniai klientai – kaip identifikuoti ir valdyti jų lūkesčius?
Įsipareigojimų vidiniams klientams stebėsena – būtinas elementas, kad įsipareigojimai veiktų praktiškai
Kitos datos:
Vidiniai klientai – tai kolegos ar suinteresuotosios šalys organizacijos viduje, kurios dažniausiai už paslaugas nemoka (priešingai nei išoriniai klientai), tačiau yra suinteresuotos kitais paslaugų parametrais – greičiu, kokybe, profesionalumu ir savalaike komunikacija. Dažniausiai vidiniai klientai yra padaliniai ir kolegos vieni kitiems, o jų lūkesčius galima valdyti ir matuoti būdais, analogiškais kaip ir išoriniams klientams.
Mokymuose:
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus.
Lina Jankauskienė yra organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.
Pertrauka 11.00–11.15