Kolegos – vidiniai įmonės klientai. Kaip gerinti bendradarbiavimą ir didinti veiklos efektyvumą?

  • Kaip stiprinti bendradabiavimą tarp padalinių?
  • Kaip gerinti visų veiklų, net ir nedirbančių su klientais tiesiogiai, orientaciją į išorinius klientus bei rezultatą jiems?
  • Vidiniai klientai – kaip identifikuoti ir valdyti jų lūkesčius?
  • Įsipareigojimų vidiniams klientams stebėsena – būtinas elementas, kad įsipareigojimai veiktų praktiškai
Kitos datos:

Lapkričio 29 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Apie mokymus

Vidiniai klientai – tai kolegos ar suinteresuotosios šalys organizacijos viduje, kurios dažniausiai už paslaugas nemoka (priešingai nei išoriniai klientai), tačiau yra suinteresuotos kitais paslaugų parametrais – greičiu, kokybe, profesionalumu ir savalaike komunikacija. Dažniausiai vidiniai klientai yra padaliniai ir kolegos vieni kitiems, o jų lūkesčius galima valdyti ir matuoti būdais, analogiškais kaip ir išoriniams klientams.

Mokymuose:

  • Susipažinsite su vidinių klientų ir jų lūkesčių valdymo pagrindais
  • Išmoksite identifikuoti svarbiausius vidinių klientų lūkesčius
  • Įgisite žinių, kaip sukurti įsipareigojimų vidiniams klientams stebėseną savo organizacijoje
  • Sužinosite, kaip su vidinio kliento lūkesčių valdymu sukurti konkrečias, išmatuojamas naudas savo organizacijoje

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus. 

 

Mokymus veda

Lina Jankauskienė, organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, LinaLEAN įkūrėja. Pastaruosius 8 metus dirba su organizacijų efektyvaus valdymo praktikomis bei Lean metodika, konsultuoja įvairias Lietuvos bei tarptautines verslo ir viešojo sektoriaus organizacijas, veda mokymus, skaito pranešimus konferencijose ir renginiuose. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, veiklos efektyvinimo ir nuolatinio tobulinimo kultūros diegimas, procesų valdymas ir efektyvinimas, standartizuotas kompetencijų valdymas. Lina taip pat yra Lietuvos kokybės vadybos ir inovacijų asociacijos prezidentė bei kelių įmonių nepriklausoma valdybos narė.

Lektoriai

Lina Jankauskienė
photo
Lina Jankauskienė
Efektyvumo ekspertė, vadybos konsultantė

Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, LinaLEAN įkūrėja. Pastaruosius 8 metus dirba su organizacijų efektyvaus valdymo praktikomis bei Lean metodika, konsultuoja įvairias Lietuvos bei tarptautines verslo ir viešojo sektoriaus organizacijas, veda mokymus, skaito pranešimus konferencijose ir renginiuose. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, veiklos efektyvinimo ir nuolatinio tobulinimo kultūros diegimas, procesų valdymas ir efektyvinimas, standartizuotas kompetencijų valdymas. Lina taip pat yra Lietuvos kokybės vadybos ir inovacijų asociacijos prezidentė bei kelių įmonių nepriklausoma valdybos narė.

Lina Jankauskienė
Efektyvumo ekspertė, vadybos konsultantė

Programa

9.30–11.00

Kas yra vidiniai klientai ir kaip juos identifikuoti? Derybos su vidiniais klientais.

11.00–11.15 Pertrauka

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva