Vidiniai klientai – tai kolegos ar suinteresuotosios šalys organizacijos viduje, kurios dažniausiai už paslaugas nemoka (priešingai nei išoriniai klientai), tačiau yra suinteresuotos kitais paslaugų parametrais – greičiu, kokybe, profesionalumu ir savalaike komunikacija. Dažniausiai vidiniai klientai yra padaliniai ir kolegos vieni kitiems, o jų lūkesčius galima valdyti ir matuoti būdais, analogiškais kaip ir išoriniams klientams.
Mokymuose:
- Susipažinsite su vidinių klientų ir jų lūkesčių valdymo pagrindais
- Išmoksite identifikuoti svarbiausius vidinių klientų lūkesčius
- Įgisite žinių, kaip sukurti įsipareigojimų vidiniams klientams stebėseną savo organizacijoje
- Sužinosite, kaip su vidinio kliento lūkesčių valdymu sukurti konkrečias, išmatuojamas naudas savo organizacijoje
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus.
Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius
Registruotis