Kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema?

  • Kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu?
  • Kaip į kompetencijų vertinimą ir valdymą įtraukti padalinių vadovus ir darbuotojus?
  • Kaip išgryninti konkrečios pareigybės darbuotojų kompetencijas?
Spalio 29 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius
Kitos datos:

Apie mokymus

Jeigu savo organizacijoje kuriate į darbo rezultatus ir darbuotojų kompetencijas orientuotą atlygio sistemą, greičiausiai jums yra reikalingas paprastas ir objektyvus būdas pamatuoti darbuotojų turimas kompetencijas ir jų raidą – kurį vienodai suprastų ir sau prisitaikytų ir personalo specialistai, ir padalinių vadovai, ir patys darbuotojai.

Mokymuose:

  • kaip išgryninti konkrečios pareigybės darbuotojų kompetencijas, aprašyti ir įvertinti taip, kad jas būtų galima valdyti standartizuotu, darbuotojams ir jų vadovams suprantamu būdu?
  • kaip valdyti organizacijos „neuždengtų kompetencijų“ riziką bei jos lygį?
  • kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu?
  • kaip į kompetencijų vertinimą ir valdymą įtraukti padalinių vadovus ir darbuotojus?

Mokymai skirti:

  • Įmonių vadovams
  • Personalo vadovams ir specialistams
  • Padalinių vadovams

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Lina Jankauskienė yra organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.

Lektoriai

photo
Lina Jankauskienė
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė

Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.

Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė

Programa

9.15–9.30 Registracija
9.30–11.00

Kompetencijų modelio kūrimas

  • Kompetencijų matricos (skill matrix) pritaikymo būdai ir nauda
  • Kompetencijų modelio (skill matrix) kūrimas:
    • Kuriems padaliniams, darbuotojams taikyti?
    • Pareigybės kompetencijos (bendrosios, techninės-profesinės, vadybinės, kalbinės, IT bei kitos). Ar verta įmonės vertybes valdyti kartu su kompetencijomis?
    • Kompetencijos lygiai (mokinys, specialistas, patyręs specialistas, treneris arba ekspertas). Kada verta rengti jų aprašus
    • Realių praktinių atvejų analizė
  • Kaip į kompetencijų valdymą bei vertinimą įtraukti padalinių vadovus ir darbuotojus?

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva