Kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu?
Kaip į kompetencijų vertinimą ir valdymą įtraukti padalinių vadovus ir darbuotojus?
Kaip išgryninti konkrečios pareigybės darbuotojų kompetencijas?
Jeigu savo organizacijoje kuriate į darbo rezultatus ir darbuotojų kompetencijas orientuotą atlygio sistemą, greičiausiai jums yra reikalingas paprastas ir objektyvus būdas pamatuoti darbuotojų turimas kompetencijas ir jų raidą – kurį vienodai suprastų ir sau prisitaikytų ir personalo specialistai, ir padalinių vadovai, ir patys darbuotojai.
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.
Lina Jankauskienė yra organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.