Programa
Koučingas darbuotojų įsitraukimui didinti: kaip pagerinti asmeninius ir komandinius rezultatus?

Sausio 24 d.
9.30–12.30

Ugdymo kultūros formavimas

  • Tyrimai, pagrindžiantys vadovavimo ugdant naudą organizacijose.
  • Kaip sukurti ugdymo aplinką savo komandoje ir organizacijoje? Ką reiškia „koučingas“ vadovo darbe?
  • Verslo praktikų patirtis ir patarimai
  • 4 pamatiniai principai, siekiant sukurti darnią, atvirą, pasitikėjimu grįstą ir sąmoningumą auginančią ugdymo kultūrą organizacijoje.
  • Kada ugdymas ir tobulinimas neduos rezultatų? Ar visus darbuotojus galima ugdyti? Galimos nesėkmės, kaip elgtis ir to išvengti.
  • Ugdymo sritys: įgūdžių lavinimas, darbo atlikimo gerinimas, vertybinės elgsenos keitimas,  asmenybės ugdymas ir būtinos sąlygos.
  • Kaip vadovui nustatyti darbuotojų ugdymo poreikį? Kaip padėti darbuotojams pamatyti tobulintinas darbines situacijas? Praktinės užduotys: ugdymo poreikio nustatymas ir tikslų suformulavimas, ugdymo plano sudarymas. Praktinių atvejų analizės. 

 

Kavos pertrauka planuojama 11.00–11.15

12.30–13.30 Pietūs
13.30–17.00

Pagrindiniai įgūdžiai, kurių reikia ugdančiam lyderiui

  • Kas yra „psichologinis kontraktas”? Kodėl jis svarbus?
  • Technikos, padedančios sukurti pasitikėjimą su darbuotojais, efektyvų mąstymą provokuojantys klausimai, aktyvus klausymas ir grįžtamasis ryšys.
  • Kaip pastebėti ir padėti darbuotojams įveikti vidinius barjerus, keisti ribojančius jų įsitikinimus?
  • Į tikslą orientuotų veiksmų ir pastangų modeliavimas kartu su darbuotoju arba komanda.
  • Praktinės treniruotės, simuliacijos, eksperimentai ir realių ugdymo atvejų analizės.
  • Ugdymo metodų taikymas praktikoje: kaip integruoti ugdymą į kasdieninį vadovo darbą?
  • Refleksijos: kokius naudingiausius principus ir įrankius galiu pritaikyti savo ir savo komandos narių sąmoningumo, produktyvumo didinimui siekiant geresnių rezultatų?

 

Kavos pertrauka planuojama 15.00–15.15

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva