Koučingas darbuotojų įsitraukimui didinti: kaip pagerinti asmeninius ir komandinius rezultatus?

  • Kokius praktinius koučingo metodus ir įrankius vadovas gali naudoti ugdydamas savo komandos narius spręsti konfliktus, ieškoti kūrybiškesnių būdų problemoms spręsti, geresniems rezultatams pasiekti, klientų pasitenkinimui didinti?
  • Kaip vadovui nustatyti darbuotojų ugdymo poreikį ir sudaryti ugdymo planą?
  • Kaip padėti darbuotojams pamatyti tobulintinas darbines situacijas?
Sausio 24 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymuose:

  • Ką reiškia koučingas (coaching) vadovo darbe? Kada tinka, o kada ne?
  • Kokius koučingo filosofijos įgūdžius vadovas gali panaudoti savo darbe?
  • Kokie yra 4 pamatiniai principai, siekiant sukurti darnią, atvirą, pasitikėjimu grįstą ir sąmoningumą auginančią ugdymo kultūrą organizacijoje?
  • Kokius praktinius koučingo metodus ir įrankius vadovas gali naudoti ugdydamas savo komandos narius spręsti konfliktus, ieškoti kūrybiškesnių būdų problemoms spręsti, geresniems rezultatams pasiekti, klientų pasitenkinimui didinti?
  • Kokių praktinių įgūdžių reikia ugdančiam lyderiui?

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​​ 

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Renata Misevičienė, 20 metų kuria bei įgyvendina ilgalaikes vadovų ugdymo programas, patyriminio mokymosi projektus, pataria organizacijoms diegiant veiklos vertinimo sistemas bei kuriant kompetencijų modelius. Turinti holistinį konsultavimo stilių bei integruodama naujausias teorijas, metodus ir patirtį iš skirtingų verslo aplinkų, ugdymo partnerė prisideda prie organizacijų vadovavimo ir ugdymo kultūros puoselėjimo. Oficialiai akredituota PCC (Professional Certified Coach) Tarptautinės koučingo asociacijos (ICF). Sertifikuota DiSC metodikos konsultantė. Licencijuota (The Society of NLP) neurolingvistinio programavimo meistrė. Taiko Geštalto terapijos metodus darbe su grupėmis pagal baigtą Europos Geštalto Terapijos asociacijos programą.

Lektoriai

photo
Renata Misevičienė
20 metų kuria bei įgyvendina ilgalaikes vadovų ugdymo programas, patyriminio mokymosi projektus, pataria organizacijoms diegiant veiklos vertinimo sistemas bei kuriant kompetencijų modelius

20 metų kuria bei įgyvendina ilgalaikes vadovų ugdymo programas, patyriminio mokymosi projektus, pataria organizacijoms diegiant veiklos vertinimo sistemas bei kuriant kompetencijų modelius

Programa

9.30–12.30

Ugdymo kultūros formavimas

  • Tyrimai, pagrindžiantys vadovavimo ugdant naudą organizacijose.
  • Kaip sukurti ugdymo aplinką savo komandoje ir organizacijoje? Ką reiškia „koučingas“ vadovo darbe?
  • Verslo praktikų patirtis ir patarimai
  • 4 pamatiniai principai, siekiant sukurti darnią, atvirą, pasitikėjimu grįstą ir sąmoningumą auginančią ugdymo kultūrą organizacijoje.
  • Kada ugdymas ir tobulinimas neduos rezultatų? Ar visus darbuotojus galima ugdyti? Galimos nesėkmės, kaip elgtis ir to išvengti.
  • Ugdymo sritys: įgūdžių lavinimas, darbo atlikimo gerinimas, vertybinės elgsenos keitimas,  asmenybės ugdymas ir būtinos sąlygos.
  • Kaip vadovui nustatyti darbuotojų ugdymo poreikį? Kaip padėti darbuotojams pamatyti tobulintinas darbines situacijas? Praktinės užduotys: ugdymo poreikio nustatymas ir tikslų suformulavimas, ugdymo plano sudarymas. Praktinių atvejų analizės. 

 

Kavos pertrauka planuojama 11.00–11.15

12.30–13.30 Pietūs

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva