Papildomo pardavimo (upselling) organizavimas aptarnavimo metu dirbant su galutiniu vartotoju (B2C)

  • Kokia turi būti pokalbio su klientu struktūra?
  • Kaip pereiti nuo aptarnavimo pokalbio į pardavimo pokalbį?
  • Kokius rodiklius verta analizuoti, kad papildomas pardavimas būtų tvarus?
  • Kaip išlaikyti komandos suinteresuotumą?
Kovo 5 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

Mokymuose:

  • Kokiose klientų aptarnavimo srityse yra realu apčiuopiamai padidinti vidutinį kliento krepšelį?
  • Kokia turi būti pokalbio su klientu struktūra ir kaip ją keisti?
  • Kaip pereiti nuo aptarnavimo pokalbio į pardavimo pokalbį?
  • Kokius rodiklius verta analizuoti, kad išlaikytume papildomo pardavimo tvarumą?
  • Kaip išlaikyti komandos suinteresuotumą?

Mokymai skirti:

  • vadovams
  • komandų lyderiams

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Mokymus veda

Vygantas Keras, daugiau nei 20 metų mokymų rinkoje dirbantis verslininkas ir inovatorius. 2000 m. Vygantas buvo pripažintas sėkmingiausiu „Mercuri International“ konsultantu Rytų Europoje, o 2004 m. jo įkurta mokymų įmonė per 3 metus įkopė į rinkos TOP 3. 

2018 m. Vygantas pristatė Lietuvos rinkai inovaciją – inovatyvius mokymus panaudojant šiuolaikines technologijas ir „gamification“ metodus.

Per savo karjerą Vygantas vedė mokymus tarptautinėms korporacijoms „Sony“, „Philip Morris“, „House of Prince“, „Tarket“, „Merz“ Vokietijoje, Olandijoje, Čekijoje, Rusijoje, JAV.

Lektoriai

photo
Vygantas Keras
Konsultantas, verslininkas, inovatorius

Vygantas Keras, daugiau nei 20 metų mokymų rinkoje dirbantis verslininkas ir inovatorius. 2000 m. Vygantas buvo pripažintas sėkmingiausiu „Mercuri International“ konsultantu Rytų Europoje, o 2004 m. jo įkurta mokymų įmonė per 3 metus įkopė į rinkos TOP 3. 

2018 m. Vygantas pristatė Lietuvos rinkai inovaciją – inovatyvius mokymus panaudojant šiuolaikines technologijas ir „gamification“ metodus.

Per savo karjerą Vygantas vedė mokymus tarptautinėms korporacijoms „Sony“, „Philip Morris“, „House of Prince“, „Tarket“, „Merz“ Vokietijoje, Olandijoje, Čekijoje, Rusijoje, JAV.

Konsultantas, verslininkas, inovatorius

Programa

9.30–11.00

Klientų aptarnavimas ir papildomas pardavimas

  • Klientų aptarnavimas ir papildomas pardavimas (Cross selling / upselling) – pasaulinės tendencijos
  • Šiuolaikinė svetingumo samprata klientų aptarnavime
  • Kokiose klientų aptarnavimo srityse yra realu apčiuopiamai padidinti vidutinį kliento krepšelį
  • Papildomo pardavimo projektas – pagrindiniai etapai:
  • Inicijavimas – Planavimas - Pilotinis etapas - Vykdymas
  • Išvados ir transformacija į klientų aptarnavimo gaires
  • Praktinio pavyzdžio aptarimas
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

560 Eur
+ PVM

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva