Programa
Vertę kurianti komanda: operatyvus sprendimų priėmimas, efektyvi komunikacija, sklandus tikslų įgyvendinimas

Gegužės 16 d.
 9.30–11.00

Santykių valdymas organizacijoje

  • Ideali partnerystė su bendradarbiais, kurios norsi.
  • Komandų sinergija.
  • Savybės, įgūdžiai ir elgesys, kurių reikia darniam bendradarbiavimui ir efektyviai partnerystei užtikrinti.
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.30

Santykių valdymas organizacijoje

  • Bendravimo galia ir santykių kūrimas (networking). Santykių kūrimo lygiai ir reikiami veiksmai.
  • Kaip motyvuoti kitus bendrauti ir bendradarbiauti? Kolegų grįžtamasis ryšys mano augimui.
12.30–13.30 Pietūs
13.30–15.00

Interesų derinimas ir sprendimų priėmimas

  • Kada kyla nepasitenkinimas? Bendradarbiavimas vs Skirtingi siekiai. Kaip derinti interesus tarp skirtingus interesus turinčių žmonių ir grupių?
  • Kodėl padaromi blogi sprendimai? Sprendimų priėmimo būdai: jų privalumai ir trūkumai.
  • Asmeninis konfliktų sprendimo stilius (klausimynas, įsivertinimas ir saviugdos planas).
  • Neįprastų bei sunkių situacijų valdymas. Kaip efektyviausiai atstatyti emocinę pusiausvyrą po sunkios situacijos?
15.00–15.15 Pertrauka
15.15–17.00

Įtaigi komunikacija

  • Įtakos ir poveikio elementai: žodžiai, balsas ir kūno kalba.
  • Kaip perteikti pagrindinę žinutę vadovams, darbuotojams, kolegoms?
  • Esminės pristatymo sudedamosios dalys. Argumentacijos principai.
  • Kaip valdyti kitų asmenų prieštaravimus? Prieštaravimų valdymo žingsniai.
  • Kaip pateikti problemas ir pasiūlymus? Kaip pranešti neigiamą informaciją ar sprendimą?

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva