Vebinaras. Pavogtas vaikų dėmesys – kaip padėti vaikams susikaupti tarp ekranų

  • Ką moksliniai tyrimai sako apie ekrano laiką ir jo poveikį vaiko mokymuisi bei pasiekimams
  • Ką leisti, o ką riboti, tiek laiko, tiek turinio prasme
  • Kaip tėvų skaitmeniniai įpročiai įtakoja vaikų dėmesio sukaupimą
  • Technologijos mokyklose: padeda ar kenkia vaiko ugdymui bei bendram vystymuis
  • Kaip tėvams išlikti tvirtiems ir ryžtingiems nustačius apribojimus?
Rugsėjo 27 d. 11.30–13 val.

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Tėvystė skaitmeniniame amžiuje kelia unikalių iššūkių, todėl daugelis tėvų jaučia nerimą, o kartais ir bejėgiškumą nežinodami, kaip valdyti savo vaikų ekrano laiką. Tiesą sakant, dauguma tėvų mano, kad jų vaikas prie ekranų praleidžia per daug laiko, tačiau jiems sunku rasti argumentus ir veiksmingus būdus, kaip sumažinti ekrano laiką bei susitarti su vaikais.

Tuo tarpu, 90 proc. sveikatos priežiūros specialistų mano, kad 6-10 metų vaikai turėtų skirti ne daugiau nei 2 val. laiko ekranams, tačiau daugiau nei pusė Lietuvos vaikų rekomenduojamą laiką viršija. O tyrimai rodo, kad mažiems vaikams, kurie prie ekranų praleidžia daugiau nei 2 valandas per dieną, yra septynis kartus didesnė tikimybė patirti ADHD (dėmesio trūkumo ir hiperaktyvumo sindromo) simptomus.

Kam skirtas vebinaras?

Šis naujausių mokslinių tyrimų duomenimis grįstas vebinaras yra skirtas jaunesnių nei 12 metų vaikų tėvams, ieškantiems atsakymų į svarbius klausimus.

Vebinaro temos

Vebinaro metu gilinsimės į naujausius tyrimus ir aptarsime šias pagrindines temas:

  • Ekrano laiko supratimas: ką moksliniai tyrimai sako apie ekrano laiką ir jo poveikį vaiko mokymuisi bei pasiekimams įvairiais amžiaus ir smegenų vystymosi etapais. Kodėl ne visas ekrano laikas yra vienodas ir kaip jis gali paveikti dėmesio sukaupimą;
  • Ribų nustatymas: praktinės gairės, ką turėtų daryti tėvai, ką leisti, o ką riboti, tiek laiko, tiek turinio prasme. Taip pat aptarsime, kaip tėvų skaitmeniniai įpročiai įtakoja vaikų dėmesio sukaupimą;
  • Parengtis išmaniajam telefonui: į ką atkreipti dėmesį, kai svarstote ar patiriate spaudimą iš vaikų suteikti jiems išmanųjį telefoną;
  • Technologijų vaidmuo mokyklose: galima jų nauda ir trūkumai jūsų vaiko ugdymui ir bendram vystymuisi;
  • Vaikų pasipriešinimas: tikėtina, kad nustačius ekrano laiko apribojimus sulauksite protestų. Aptarsime, dėl ko tėvai dažnai pasiduoda ir leidžia daugiau laiko prie ekrano, nei mano esant tinkama, ir kaip išlikti tvirtiems bei ryžtingiems. 

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Vebinaro lektorė

Lina Žemaitytė Kirkman yra technologijų ir sąmoningo gyvenimo internete ekspertė. Verslo psichologijos išsilavinimas, žinios apie vartotojų elgseną ir 15 metų patirtis elektroninės komercijos bei inovacijų srityse leidžia jai visapusiškai pažvelgti į žmogaus ir technologijų raidą ir kurti tokį santykį, kuomet technologijos tarnauja mums, o ne atvirkščiai.

Lina šiuo metu vadovauja ROCKIT Vilnius – finansinių technologijų ir tvarių inovacijų centrui. 

Lektoriai

photo
Lina Žemaitytė Kirkman
Technologijų ir sąmoningo gyvenimo internete ekspertė

Technologijų ir sąmoningo gyvenimo internete ekspertė

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva