Programa
5-ios profesionalaus pardavėjo kompetencijos: kaip jas lavinti?

Rugpjūčio 22 d.
9.30–11.00

Retorika  

  • Kas ir kodėl daro įtaką? 
  • Kokie gebėjimai yra įgimti, o ką galime išmokti?  
  • Mokslu patvirtinti įtakos keliai. Aiškus argumentavimas arba proto triukai ir būdai pasiekti auditoriją, kuriai argumentai nėra svarbūs.  
  • Pauzės, tempas ir autentiškas kalbėjimas.  
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45

Įpročių formavimas  

  • Kaip nepasiduoti motyvacijos trūkumui ir formuoti ilgalaikius, parduodančius įpročius? 
  • Pardavimų ritmas ir buvimas „flow“ stadijoje: ką padaryti su savo aplinka, kad nebereiktų savęs motyvuoti, o tiesiog parduotume?  
  • Įpročių formavimas pagal J. Clear metodiką.  
12.45–13.45 Pietūs
13.45–15.15

Emocinis intelektas

  • Kaip rodyti pasitikėjimą savimi skirtingose aplinkose, situacijose?  
  • Kaip naudoti emociją pardavimuose? „Storytelling” technika. 
  • Savireguliacija pagal neuromokslą.  

Kritinis mąstymas  

  • ​​​​​​Kaip nepasimesti informacijos pertekliuje?  
  • Kaip atskirti melagienas ir nepasiduoti mąstymo klaidoms? Dažniausios kritinio mąstymo klaidos.  
  • Pasiruošimas pardavimui. Kokia rinkos analizė būtina kalbant su klientu? 
15.15–15.30 Pertrauka
15.30–17.00

Auginančių pokalbių vedimas

  • Koks pokalbis klientui neša vertę?  
  • Kaip užmegzti kontaktą, efektyviai klausinėti, aktyviai klausytis, siekiant išsiaiškinti kliento poreikius? 

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva