Projektų valdymo profesionalas. 4 dienų programa

  • Sustiprinsite projektų valdymo žinias ir įgysite naujų, praktikuositės ugdyti komandą, gilinsitės į derybų vedimą
  • Sužinosite, kaip tinkamai suformuluoti projekto sėkmės kriterijus ir paskirstyti atsakomybę, apibrėžti projekto apimtį ir pagrindinius projekto parametrus, valdyti rizikas
Spalio 22 – gruodžio 11 d. (liko 3 vietos)
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius
Kitos datos:

Mokymuose:

  • Kaip tinkamai suformuluoti projekto sėkmės kriterijus ir paskirstyti atsakomybę? Kaip apibrėžti projekto apimtį ir pagrindinius projekto parametrus?
  • Kokie yra projekto vadovo įgaliojimai ir atsakomybės?
  • Ką įtraukti į projekto komitetą?
  • Kodėl projekto tvarkaraštis ir biudžetas dažnai „plaukioja“? Kaip planuoti projekto tvarkaraštį, biudžetą ir komunikaciją?
  • Kurias užduotis „gelbėti“, jei kelios jų vėluoja?
  • Kaip projektuose valdyti rizikas?
  • Projektai, programos ir portfeliai: kada verta inicijuoti programas, kaip formuoti ir valdyti projektų portfelį?
  • Kaip sutelkti ir motyvuoti projekto komandą?
  • Kaip komandoje valdyti prieštaravimus?
  • Kaip atrodo geras projektų komandos susirinkimas?
  • Kaip komandos nariams suteikti grįžtamą ryšį: teigiamą ir koreguojantį?
  • Projektų vadovo emocinis raštingumas: kaip suvaldyti įtampas ir asmeninį nerimą?
  • Kaip užtikrinti komandos efektyvumo augimą?
  • Kaip derėtis komandoje ir su trečiosiomis projekto šalimis: dėl projekto biudžeto, terminų, užduočių atlikimo, kokybės reikalavimų?
  • Kaip pasiekti geresnių rezultatų, jei tiekėjas turi daugiau galios? 
  • Kaip derėtis su klientais – projekto užsakovais?
  • Kaip gerinti visos organizacijos patirtį valdant projektus? Išmoktų pamokų įrankiai.

Mokymus sudaro 4 dienų ciklas:

I diena. Projektinis valdymas

  • Sėkmingo projekto parametrai
  • Atsakomybės projektinėje aplinkoje
  • Apimties apibrėžimas – pagrindas  tvarkaraščio, biudžeto ir komunikacijos planavimui
  • Įvertinimo (estimation) technikos
  • Tvarkaraščio sudarymas

II diena. Rizikų ir pokyčių valdymas projektuose

  • Rizikų valdymas projektuose
  • Prielaidos, problemų ir pokyčių valdymas projektuose
  • Išmoktos pamokos projektuose. Kaip gerinti visos organizacijos patirtį valdant projektus?
  • Projektai, programos ir portfeliai. Naudų valdymas ir projektinės aplinkos branda

III diena. Projekto vadovas – komandos lyderis

  • Komandos sutelkimas
  • Komunikacija: prieštaravimų valdymas, susirinkimų vedimas, grįžtamasis ryšys
  • Komandos narių motyvacija
  • Projekto vadovo asmeninis efektyvumas ir emocinė kompetencija

IV diena. Derybos. Susitarimai ir interesų derinimas projektuose

  • Derybos organizacijos viduje: su suinteresuotomis projekto pusėmis, dėl projekto biudžeto bei kitų resursų, terminų ir kokybės reikalavimų
  • Derybos bei konfliktų sprendimas su projekto komandos nariais
  • Derybos su tiekėjais. Kaip sukurti daugiau vertės projektui pirkimo derybų keliu?
  • Derybos su klientais – projekto užsakovais.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Dr. Saulius Šimkonis

Projektų ir portfelio valdymo konsultantas, Projektų valdymo modulio vadovas ISM vadovų magistrantūros programoje. Saulius daugiau nei 20 metų dirba programų ir portfelių valdymo srityje, turi konsultavimo ir mokymų patirties, yra įgijęs IPMA-A, Project Management Professional (PMP) bei PRINCE2 Practitioner sertifikatus, yra pripažintas IPMA vertintojas Lietuvoje, sertifikuojant visų lygmenų (A, B, C, D) projektų vadovus. Anksčiau Saulius dirbo „Swedbank“ projektų portfelio vadovu, projektų vadovu įmonėje „Oracle“.

Rima Vanagė

Organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 20 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis. 10 metų Rima dirbo Vadybos ir ekonomikos universitete ISM, kuriame ji dėstė vadovų magistrantūros programose. Ji yra taikomosios organizacinės psichologijos programos bendraautorė.

Darius Pietaris

Konsultantas, vienas geriausių šalies mokymo ekspertų, bene labiausiai patyręs asmeninio tobulėjimo, pardavimo ir derybų srities konsultantas Lietuvoje, savo patirtimi bei kompetencija padėjęs tūkstančiams vadovų bei organizacijų pasiekti geresnių veiklos rezultatų.

Darius konsultuoja aukščiausio lygio vadovų komandas ir sprendimų priėmėjus, padeda organizacijų lyderiams rasti būtiną darbo ir gyvenimo balansą, nukreipti turimus resursus teisinga linkme bei būti sėkmingais įvairiose situacijose. Konsultantas veda mokymo programas, padedančias susitarti derybose, spręsti konfliktus, ugdyti vidinius trenerius bei emocinę kompetenciją vietiniuose bei tarptautiniuose mokymo projektuose. 

Lektoriai

photo
Saulius Šimkonis
Projektų ir portfelio valdymo konsultantas

Projektų ir portfelio valdymo konsultantas
photo
Rima Vanagė
Organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 20 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis

Organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 20 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis
photo
Darius Pietaris
Konsultantas, vienas geriausių šalies mokymo ekspertų, bene labiausiai patyręs asmeninio tobulėjimo, pardavimo ir derybų srities konsultantas Lietuvoje

Konsultantas, vienas geriausių šalies mokymo ekspertų, bene labiausiai patyręs asmeninio tobulėjimo, pardavimo ir derybų srities konsultantas Lietuvoje

Programa

Projektinis valdymas
9.30–11.00

Kodėl (kartais) verta įvesti projektinį valdymą

  • Kuo skiriasi projektai nuo „ne projektų“?
  • Projekto apibrėžimas ir jo svarba sėkmingam projektų valdymui. Geležinis trikampis.
  • Aplinkos neapibrėžtumai ir projektų valdymas.
  • Skirtingos projektinės aplinkos organizacijose. Projekto vadovo įgaliojimų ir atsakomybių skirtumai kiekvienoje šių aplinkų.
  • Kas yra sėkmingas projektas?
  • Projekto tikslų lygiai. Projektų ir užduočių prioritetai organizacijoje, priklausomai nuo projektų tikslų. Projekto tikslai klientui ir projekto tikslai vykdančiai įmonei.
Rizikų ir pokyčių valdymas projektuose
9.30–11.00

Rizikų valdymas projektuose

  • Rizikų valdymo įrankiai. Rizikų registras.
  • Praktinė užduotis: rizikų analizė pasirinktame projekte.
Projekto vadovas – komandos lyderis
9.30–11.00

Komandos sutelkimas

  • Formavimosi stadijos iššūkiai
  • Kaip parodyti projekto prasmę, svarbą.
  • Kaip sutelkti komandą bendro tikslo link.
Susitarimai ir interesų derinimas projektuose
9.30–11.00

Įvadas

  • Derybų apibrėžimas. Kodėl derybų įgūdžiai yra svarbūs projekto vadovo darbe?
  • Derybos organizacijos viduje ir su trečiosiomis šalimis.
  • Interesų derinimo ir „pyrago pasidalinimo“ derybos.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva