Programa
Į klientą orientuoto skambučių centro veiklos organizavimas

Balandžio 19 d.
9.30–12.45

I dalis

Į ką atsižvelgti kuriant į klientus orientuotą skambučių centrą? Pagrindiniai elementai, leidžiantys turėti tvarų ir į klientus orientuotą skambučių centrą:

  • Kultūra. Kaip kurti į klientą orientuotą skambučių centro kultūrą? Strategija, įgalinanti lyderystė, efektyviausia struktūra.
  • Kliento patirties kelionė – kaip suprasti klientų patirtis, reaktyviai ir proaktyviai valdyti procesus, vadovaujantis klientų patirtimi? 
  • Kliento balsas – kodėl svarbu matuoti? Kliento balso rinkimo tipai ir kaip pasirinkti efektyviausią? Kaip reaktyviai ir proaktyviai kliento balsą integruoti į įmonės procesus, darbuotojų motyvavimą? Vidinės ir išorinės kokybės patikros, efektyvumo auginimas. 
  • Sistemos ir įrankiai su kuriais dirbame –  kokius kliento poreikius turėtų atliepti? Automatizacijos ir robotizacijos galimybės versle, kokią įtaką daro klientams?

Pertrauka 11.00–11.15

12.45–13.45 Pietūs
13.45–16.30

II dalis

  • Šabloninis aptarnavimas – už ar prieš? Žinių bazės ir kaip efektyviausiai mokyti žmones?
  • Analitika, matavimai – ką verta matuoti ir analizuoti skambučių centre ir kodėl? Efektyviausi būdai tai daryti. Tips and tricks, jei svarbūs rodikliai krenta čia ir dabar. 
  • Darbuotojai ir jų tikslai – kaip efektyviausiai užtikrinti darbuotojų žinių įsisavinimą, kad klientui būtume kompetentingi? Kaip dėlioti komandos motyvacinę sistemą, kad ji efektyviausiai atlieptų klientų poreikius? Kaip formuluoti SMART tikslus?
  • Paslaugos, procesai.
  • WOW klientų aptarnavimas – klientų aptarnavimas nuo gerai iki wow. Kokiais būdais kurti geriausias klientų patirtis?

Pertrauka 15.00–15.15

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus