Į ką atsižvelgti kuriant į klientus orientuotą skambučių centrą? Pagrindiniai elementai, leidžiantys turėti tvarų ir į klientus orientuotą skambučių centrą:
- Kultūra. Kaip kurti į klientą orientuotą skambučių centro kultūrą? Strategija, įgalinanti lyderystė, efektyviausia struktūra.
- Kliento patirties kelionė – kaip suprasti klientų patirtis, reaktyviai ir proaktyviai valdyti procesus, vadovaujantis klientų patirtimi?
- Kliento balsas – kodėl svarbu matuoti? Kliento balso rinkimo tipai ir kaip pasirinkti efektyviausią? Kaip reaktyviai ir proaktyviai kliento balsą integruoti į įmonės procesus, darbuotojų motyvavimą? Vidinės ir išorinės kokybės patikros, efektyvumo auginimas.
- Sistemos ir įrankiai su kuriais dirbame – kokius kliento poreikius turėtų atliepti? Automatizacijos ir robotizacijos galimybės versle, kokią įtaką daro klientams?
Pertrauka 11.00–11.15