Į klientą orientuoto skambučių centro veiklos organizavimas

  • Kliento balsas. Kaip kliento balsą integruoti į įmonės procesus, darbuotojų motyvavimą? Vidinės ir išorinės kokybės patikros, efektyvumo auginimas. 
  • Sistemos ir įrankiai. Kokius kliento poreikius turėtų atliepti? Automatizacijos ir robotizacijos galimybės versle, kokią įtaką daro klientams?
  • Analitika, matavimai. Ką verta matuoti ir analizuoti skambučių centre ir kodėl?
  • Darbuotojai ir jų tikslai. Kaip dėlioti komandos motyvacinę sistemą, kad ji efektyviausiai atlieptų klientų poreikius?
Balandžio 19 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

Mokymuose:

  • Kultūra. Kaip kurti į klientą orientuotą skambučių centro kultūrą?
  • Kliento patirties kelionė. Kaip reaktyviai ir proaktyviai valdyti procesus, vadovaujantis klientų patirtimi?
  • Kliento balsas. Kaip kliento balsą integruoti į įmonės procesus, darbuotojų motyvavimą? Vidinės ir išorinės kokybės patikros, efektyvumo auginimas. 
  • Sistemos ir įrankiai. Kokius kliento poreikius turėtų atliepti? Automatizacijos ir robotizacijos galimybės versle, kokią įtaką daro klientams?
  • Šabloninis aptarnavimas. Už ar prieš? Kaip efektyviausiai mokyti žmones?
  • Analitika, matavimai. Ką verta matuoti ir analizuoti skambučių centre ir kodėl?
  • Darbuotojai ir jų tikslai. Kaip dėlioti komandos motyvacinę sistemą, kad ji efektyviausiai atlieptų klientų poreikius?

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​​ 

Mokymus veda

Vita Remezaitė – Mateikienė, „TMD Partners“ konsultantė. Klientų patirties valdymo ir profesionalaus klientų aptarnavimo ekspertė. Vita yra praktikė, kuriai svarbiausia – kaip klientų aptarnavimo procesai ir jų analitika tiesiogiai veikia įmonės pelningumą bei klientų lojalumą  organizacijai. Pagrindinis konsultantės siekiamas tikslas – kad kiekviena rasta metrika diktuotų veiksmų ir pokyčių grandinę, kurioje organizacija galėtų lengvai ir lanksčiai prisitaikyti prie kliento poreikių. 

Konsultantė turi ilgametę patirtį telekomunikacijų sektoriuje, rinkodaros srityje. Pastaruosius penkerius metus ji dirbo klientų patirties valdyme energetikos sektoriuje, vadovavo klientų patirties valdymo skyriui.

Lektoriai

Vita Remezaitė – Mateikienė
photo
Vita Remezaitė – Mateikienė
„TMD Partners“ konsultantė, klientų patirties valdymo ir profesionalaus klientų aptarnavimo ekspertė

Vita Remezaitė – Mateikienė
„TMD Partners“ konsultantė, klientų patirties valdymo ir profesionalaus klientų aptarnavimo ekspertė

Programa

9.30–12.45

I dalis

Į ką atsižvelgti kuriant į klientus orientuotą skambučių centrą? Pagrindiniai elementai, leidžiantys turėti tvarų ir į klientus orientuotą skambučių centrą:

  • Kultūra. Kaip kurti į klientą orientuotą skambučių centro kultūrą? Strategija, įgalinanti lyderystė, efektyviausia struktūra.
  • Kliento patirties kelionė – kaip suprasti klientų patirtis, reaktyviai ir proaktyviai valdyti procesus, vadovaujantis klientų patirtimi? 
  • Kliento balsas – kodėl svarbu matuoti? Kliento balso rinkimo tipai ir kaip pasirinkti efektyviausią? Kaip reaktyviai ir proaktyviai kliento balsą integruoti į įmonės procesus, darbuotojų motyvavimą? Vidinės ir išorinės kokybės patikros, efektyvumo auginimas. 
  • Sistemos ir įrankiai su kuriais dirbame –  kokius kliento poreikius turėtų atliepti? Automatizacijos ir robotizacijos galimybės versle, kokią įtaką daro klientams?

Pertrauka 11.00–11.15

12.45–13.45 Pietūs

Kaina

Dalyvio mokestis

432 Eur

+ PVM Įprasta kaina 480 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki balandžio 12 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva