Programa
Sudėtingų situacijų su klientais valdymas

Sausio 30 d.
9.30–11.00

Sudėtingų situacijų su klientais anatomija:

  • Priežastys, dažniausiai sukeliančios kliento nepasitenkinimą.
  • Kliento skundas kaip grėsmė arba galimybė;
  • Kaip priimti ir suvaldyti kliento neišsipildžiusius lūkesčius?
  • Praktinės užduotys.
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.30

Efektyvios komunikacijos žaidimas EQ HACK:

  • Nuotaikingas stalo žaidimas ugdantis efektyvios komunikacijos įgūdžius;
  • Žaisdami dalyviai susipažins su darnaus bendravimo algoritmu;
  • Mokysis įveikti komunikacijos spąstus ir konfliktines situacijas;
  • Praktiškai ugdys emocinę kompetenciją.
12.30–13.15 Pietų pertrauka
13.15–14.45

Emocinė kompetencija – įrankis suvaldyti įtemptas situacijas:

  • Kaip iššifruoti kliento žinutę ir suprasti jo nepasitenkinimo gilumines priežastis?
  • Kaip suprasti kas vyksta kitame, kai atrodo, kad kitas piktybiškai elgiasi mano atžvilgiu?
  • Savo “Achilo kulno” analizė – kas manyje sužadina gynybiškumą?
  • Kaip ištransliuoti savo žinutę taip, kad klientas pasijaustų suprastas?
  • Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?
  • Praktinės užduotys;
14.45–15.00 Pertrauka
15.00–16.30

Asmeninio atsparumo stiprinimas:

  • Vidinis kontrolės lokusas, emocinis sąmoningumas kaip psichologinio atsparumo komponentai;
  • Kaip neįkristi į kaltę arba gynybiškumą, girdint nepasitenkinimą?
  • Kaip išlaikyti vidinę pusiausvyrą, nepasirodant abejingu/-a?
  • Kaip greičiau atsistatyti po patirto streso ir neparsinešti jo namo?
  • Praktinės užduotys.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva