Sudėtingų situacijų su klientais valdymas

  • Kaip iššifruoti kliento žinutę ir suprasti jo nepasitenkinimo priežastis?
  • Ką daryti, kai klientas piktybiškai elgiasi mano atžvilgiu?
  • Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?
  • Kaip greičiau atsistatyti po patirto streso ir neparsinešti jo namo?
Sausio 24 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

  • Kaip iššifruoti kliento žinutę ir suprasti jo nepasitenkinimo priežastis?
  • Ką daryti, kai klientas piktybiškai elgiasi mano atžvilgiu?
  • Kaip ištransliuoti savo žinutę taip, kad klientas pasijaustų suprastas?
  • Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?
  • Kaip neįkristi į kaltę arba gynybiškumą, girdint nepasitenkinimą?
  • Kaip išlaikyti vidinę pusiausvyrą, nepasirodant abejingu?
  • Kaip greičiau atsistatyti po patirto streso ir neparsinešti jo namo?

Mokymus veda

Mykolas Valainis – ugdymo partneris, psichologas. Patirtis HR srityje dirbant tiek išoriniu konsultantu, tiek personalo vadovu. Sertifikuotas darbo su grupėmis treneris. Patirtis padedant organizacijoms plėtoti HR įrankius (atlygio sistemų diegimas, veiklos vertinimo, kompetencijų modelių kūrimas) bei ugdant darbuotojus (efektyvios komunikacijos, vadovavimo, komandos formavimo, streso įveikos ir kt. seminarai).

Lektoriai

Mykolas Valainis
photo
Mykolas Valainis
Ugdymo partneris, psichologas

Mykolas Valainis
Ugdymo partneris, psichologas

Programa

9.30–11.00

Konfliktų anatomija

  • Kas tai yra konfliktas?
  • Kokios dažniausisai pasitaikančios konfliktų priežastys?
  • Konflikto požymiai ir  dinamika
  • Konfliktų sprendimo strategijos
  • Praktinės užduotys
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

336 Eur

+ PVM Įprasta kaina 480 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki gruodžio 29 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva