Sudėtingų situacijų su klientais valdymas

  • Kaip iššifruoti kliento žinutę ir suprasti jo nepasitenkinimo priežastis?
  • Ką daryti, kai klientas piktybiškai elgiasi mano atžvilgiu?
  • Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?
  • Kaip greičiau atsistatyti po patirto streso ir neparsinešti jo namo?
Kitos datos:

Sausio 24 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

  • Kaip iššifruoti kliento žinutę ir suprasti jo nepasitenkinimo priežastis?
  • Ką daryti, kai klientas piktybiškai elgiasi mano atžvilgiu?
  • Kaip ištransliuoti savo žinutę taip, kad klientas pasijaustų suprastas?
  • Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?
  • Kaip neįkristi į kaltę arba gynybiškumą, girdint nepasitenkinimą?
  • Kaip išlaikyti vidinę pusiausvyrą, nepasirodant abejingu?
  • Kaip greičiau atsistatyti po patirto streso ir neparsinešti jo namo?

Mokymus veda

Mykolas Valainis – ugdymo partneris, psichologas. Patirtis HR srityje dirbant tiek išoriniu konsultantu, tiek personalo vadovu. Sertifikuotas darbo su grupėmis treneris. Patirtis padedant organizacijoms plėtoti HR įrankius (atlygio sistemų diegimas, veiklos vertinimo, kompetencijų modelių kūrimas) bei ugdant darbuotojus (efektyvios komunikacijos, vadovavimo, komandos formavimo, streso įveikos ir kt. seminarai).

Lektoriai

photo
Mykolas Valainis
Ugdymo partneris, psichologas

Ugdymo partneris, psichologas

Programa

9.30–11.00

Sudėtingų situacijų su klientais anatomija:

  • Priežastys, dažniausiai sukeliančios kliento nepasitenkinimą.
  • Kliento skundas kaip grėsmė arba galimybė;
  • Kaip priimti ir suvaldyti kliento neišsipildžiusius lūkesčius?
  • Praktinės užduotys.
11.00–11.15 Pertrauka

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus