Strateginis valdymas
- Strateginė analizė
- Strateginis planavimas
- Strateginis vykdymas (monitoringas)
- Kaip į strateginį valdymą sėkmingai įtraukti vadovus ir darbuotojus
- Kas organizacijoje atsakingi už šį procesą ir jo kokybę?
11.00–11.15 Kavos pertrauka
Strateginis planavimas
- Tikslų formulavimo būdai (goals ir objectives)
- Kiekybiniai ir kokybiniai tikslai
- Kaip tikslų nustatymo procese užtikrinti aukštą ambicijos lygį ir orientaciją į rezultatą visuose padaliniuose
- Pagrindinės strateginio planavimo klaidos ir jų įtaka padalinių bei darbuotojų tikslams
12.45–13.45 Pietūs
Strategijos kaskadavimas. Darbuotojų tikslai
- Kaip strategiją (tikslus ir rodiklius) kaskaduoti darbuotojams pagrindinėse ir palaikomosiose veiklose
- „Catch ball“ procesas (ir kodėl tikslų „nuleidimas“ neveikia)
- Populiariausios metodikos, kurios padeda kaskaduoti tikslus ir rodiklius: Hoshin Kanri (X-matrica) ir OKR
- Dažniausi darbuotojų vertinimo kriterijai – įgyvendinti strateginiai uždaviniai, rodikliai, pasiektas kompetencijų lygis, vertybinių elgsenų praktikavimas
- Praktinės užduotys grupėse
Kavos pertrauka 15.15–15.30
Strategiją turime – kas toliau?
- Pagrindinės tikslų neveikimo priežastys ir jų koregavimas
- Strateginė komunikacija
- Gerosios strateginio monitoringo praktikos
- Praktinės užduotys grupėse