Veiklos architektūra – disciplina/ įrankis, leidžiantis sukurti procesų, technologijų, organizacinės struktūros ir kitų veiklos elementų visumą, tarpusavio ryšius ir panaudoti juos siekiant organizacijos tikslų.
Mokymuose:
- Kokie yra svarbiausi veiklos architektūros elementai: žmogiškieji resursai (organizacinė struktūra), procesai, technologijos, duomenys ir kaip jie veikia kartu?
- Kada organizacijai nebepakanka įprasto procesų valdymo?
- Kaip suvaldyti informacijos kiekį ir sukurti duomenų sistemą?
- Kaip paruošti procesus automatizavimui ar sistemų keitimui?
- Kaip kurti, diegti ir tobulinti veiklos architektūrą? Kaip įsivertinti šios disciplinos brandą jūsų organizacijoje?
- Kaip panaudoti veiklos architektūrą, kaip veiklos valdymo įrankį?
Mokymai skirti:
- organizacijų vadovams
- padalinių vadovams
- administracijos vadovams
- procesų bei kokybės specialistams
Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti klausimus.
Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius
Registruotis