Vidiniai klientai – tai kolegos ar suinteresuotosios šalys organizacijos viduje, kurios dažniausiai už paslaugas nemoka (priešingai nei išoriniai klientai), tačiau yra suinteresuotos kitais paslaugų parametrais – greičiu, kokybe, profesionalumu ir savalaike komunikacija. Dažniausiai vidiniai klientai yra padaliniai ir kolegos vieni kitiems, o jų lūkesčius galima valdyti ir matuoti būdais, analogiškais kaip ir išoriniams klientams.
Mokymuose:
- Susipažinsite su vidinių klientų ir jų lūkesčių valdymo pagrindais
- Išmoksite identifikuoti svarbiausius vidinių klientų lūkesčius
- Įgisite žinių, kaip sukurti įsipareigojimų vidiniams klientams stebėseną savo organizacijoje
- Sužinosite, kaip su vidinio kliento lūkesčių valdymu sukurti konkrečias, išmatuojamas naudas savo organizacijoje
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus.