Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių?
Kaip gerinti visų veiklų, net ir nedirbančių su klientais tiesiogiai, orientaciją į išorinius klientus bei rezultatą jiems?
Vidiniai klientai – kaip identifikuoti ir valdyti jų lūkesčius?
Įsipareigojimų vidiniams klientams stebėsena – būtinas elementas, kad įsipareigojimai veiktų praktiškai
Vidiniai klientai – tai kolegos ar suinteresuotosios šalys organizacijos viduje, kurios dažniausiai už paslaugas nemoka (priešingai nei išoriniai klientai), tačiau yra suinteresuotos kitais paslaugų parametrais – greičiu, kokybe, profesionalumu ir savalaike komunikacija. Dažniausiai vidiniai klientai yra padaliniai ir kolegos vieni kitiems, o jų lūkesčius galima valdyti ir matuoti būdais, analogiškais kaip ir išoriniams klientams.
Mokymuose:
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus.
Lina Jankauskienė yra organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.
Pertrauka 11.00–11.15
Dalyvio mokestis
Šis dalyvio mokestis galioja iki sausio 15 d.