Pokalbiai su darbuotojais: kaip meistriškai aptarti veiklą, rezultatus ir augimą

  • Kaip užtikrinti, kad darbuotojai pasiektų nustatytus rezultatus?
  • Kaip padėti darbuotojui pamatyti tobulintinas darbines situacijas?
  • Kaip paskatinti kitą žmogų veikti efektyviau ir prisiimti atsakomybę?
Sausio 19 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymuose:

  • Kaip užtikrinti, kad darbuotojai pasiektų nustatytus rezultatus? 
  • Ugdomųjų pokalbių sistemiškumas, struktūros ir reikiami įgūdžiai.
  • Kaip meistriškai aptarti praėjusį laikotarpį ir skatinti mąstyti apie būsimąjį?
  • Kaip padėti darbuotojui pamatyti tobulintinas darbines situacijas?
  • Ugdymo tikslų kėlimas profesinei ir vadybinei veiklai, asmeniniam augimui, vertybių užtikrinimui.
  • Kaip tinkamai suteikti grįžtamąjį ryšį?

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​​ 

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Renata Misevičienė, 20 metų kuria bei įgyvendina ilgalaikes vadovų ugdymo programas, patyriminio mokymosi projektus, pataria organizacijoms diegiant veiklos vertinimo sistemas bei kuriant kompetencijų modelius. Turinti holistinį konsultavimo stilių bei integruodama naujausias teorijas, metodus ir patirtį iš skirtingų verslo aplinkų, ugdymo partnerė prisideda prie organizacijų vadovavimo ir ugdymo kultūros puoselėjimo. Oficialiai akredituota PCC (Professional Certified Coach) Tarptautinės koučingo asociacijos (ICF). Sertifikuota DiSC metodikos konsultantė. Licencijuota (The Society of NLP) neurolingvistinio programavimo meistrė. Taiko Geštalto terapijos metodus darbe su grupėmis pagal baigtą Europos Geštalto Terapijos asociacijos programą.

Lektoriai

photo
Renata Misevičienė
20 metų kuria bei įgyvendina ilgalaikes vadovų ugdymo programas, patyriminio mokymosi projektus, pataria organizacijoms diegiant veiklos vertinimo sistemas bei kuriant kompetencijų modelius

20 metų kuria bei įgyvendina ilgalaikes vadovų ugdymo programas, patyriminio mokymosi projektus, pataria organizacijoms diegiant veiklos vertinimo sistemas bei kuriant kompetencijų modelius

Programa

9.30–12.30

Vertinamieji pokalbiai vs ugdomieji pokalbiai

  • Veiklos monitoringas ir kontrolė. Kaip užtikrinti, kad darbuotojai pasiektų nustatytus rezultatus? Veiklos rezultatų aptarimo pokalbiai ir ugdymo kultūros kūrimas.
  • Ugdomųjų pokalbių sistemiškumas, struktūros ir reikiami įgūdžiai.
  • Ugdomieji klausimai periodinio pokalbio metu: kaip meistriškai aptarti praėjusį laikotarpį ir skatinti mąstyti apie būsimąjį?
  • Kaip padėti darbuotojui pamatyti tobulintinas darbines situacijas?
  • Galingi klausimai: kaip paskatinti kitą žmogų veikti efektyviau ir prisiimti atsakomybę?

Kavos pertrauka planuojama 11.00–11.15

12.30–13.30 Pietūs

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva