Ugdomieji veiklos aptarimo pokalbiai

  • Išgirsite, kaip tinkamai pasiruošti ugdomajam veiklos aptarimo pokalbiui ir iškelti darbuotojui tikslus
  • Kaip tinkamai aptarti efektyvius ir neefektyvius darbuotojo darbo rezultatus bei sutarti dėl lūkesčių ateičiai
  • Sužinosite, kaip prakalbinti uždaro būdo darbuotoją
Sausio 19 d.
Nuotolinis susitikimas

Mokymuose išgirsite:

  • Kokios yra šiuolaikinės veiklos aptarimo pokalbių tendencijos? Koks yra atlygio vaidmuo juose?
  • Kaip tinkamai pasiruošti ugdomajam veiklos aptarimo pokalbiui? Kaip tinkamai iškelti darbuotojui tikslus?
  • Kaip tinkamai aptarti efektyvius ir neefektyvius darbuotojo darbo rezultatus bei sutarti dėl lūkesčių ateičiai?
  • Kokius tinkamus žodžius bei frazes naudoti, siekiant sukurti pozityvią ugdančią nuotaiką?
  • Kaip prakalbinti uždaro būdo darbuotoją?
  • Kaip paskatinti grįžtamojo ryšio teikimą ir profesionaliai jį priimti?
  • Kaip dažnai organizuoti palaikomuosius 10 min. trukmės pokalbius ir koks turėtų būti jų turinys?

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Kristina Braniauskienė

„TMD partners“ vadovavimo, lyderystės bei personalo srities konsultantė ir praktikė. Ekspertinės sritys: efektyvus vadovavimas, ugdantysis vadovavimas, pokyčių valdymas, darbas su komanda.

Konsultantė turi ilgametės vadovavimo patirties tarptautinėse bendrovėse, paslaugų, prekybos ir finansiniuose sektoriuose. Yra dalyvavusi kuriant bei realizuojant įvairius darbuotojų ugdymo ir jų veiklos efektyvumo didinimo projektus: personalo valdymo platformos diegimas, naujų komandų kūrimas, veiklos procesų tobulinimas, įsitraukimo tyrimo organizavimas, klientų aptarnavimo standartų kūrimas ir pan.

Konsultantė domisi bei koncentruoja ekspertinį dėmesį į vadovo vaidmenį formuojant naują komandą, veikiančių komandų ugdymą bei stiprinimą, darbuotojų tarpasmeninių santykių tobulinimą, motyvaciją, talentų ugdymą. 

Kristina taip pat džiaugiasi, galėdama įkvėpti CEO ir vadovus siekti asmeninio tobulėjimo.

Programa

9.30–12.30 val.

Įvadas. Veiklos valdymo procesas organizacijoje ir šiuolaikinės  veiklos aptarimo pokalbių tendencijos

  • Susipažinimas. Dalyvių klausimai ir lūkesčiai mokymams.
  • Procesai, reikalingi efektyviai valdyti organizacijos veiklą: tikslų nustatymai, planų sudarymai, kasdieninis grįžtamasis ryšys, metiniai pokalbiai, periodiniai veiklos aptarimai, kultūrai formuoti reikalingos vertybės, kompetencijos ir kt.
  • Kokios yra šiuolaikinės veiklos aptarimo kryptys?  Kada metinis veiklos aptarimo pokalbis yra nepakeičiama veiklos valdymo priemonė? Kada jie tampa neefektyvūs? Kokios dažniausiai daromos vadovo klaidos pokalbio metu?

Metiniai ir periodiniai veiklos aptarimo pokalbiai

  • Metinio veiklos aptarimo pokalbio nauda organizacijai, vadovui, darbuotojui.
  • Metinio veiklos aptarimo pokalbio tikslai ir forma, pokalbio etapai.
  • Šiuolaikinės veiklos pamatavimo skalės ir veiklos aptarimo formos. Vertinamojo pokalbio transformacija į ugdomąjį.
  • Kokių vadovo įgūdžių pareikalauja šiuolaikiniai ugdomieji veiklos aptarimo pokalbiai?
  • Periodiniai veiklos aptarimo pokalbiai kaip sistemingas darbuotojo augimo progreso sekimas. Pokalbių periodiškumas, struktūra ir eiga.
  • Kokie klausimai paprastai aptariami veiklos aptarimo pokalbio metu?
  • Kaip tinkamai pasiruošti veiklos aptarimo pokalbiui?

Veiklos tikslų nustatymas

  • Veiklos tikslai: KĄ turi daryti? Veiklos tikslų lygiai ir tikslų rūšys. Kokybiniai ir kiekybiniai darbo tikslai, jų nustatymas ir suformulavimas taikant SMART principą.
  • Tikslo kaskadavimas (išskaidymas).
  • Individualus ir grupinis darbas – tikslų kėlimo treniruotės.

Ugdymo ir tobulėjimo tikslų nustatymas

  • Organizacijos kompetencijų sistema: KAIP turi dirbti.
  • Kompetencijų sistema: profesinės, bendrosios, lyderystės.
  • Vertybių bei kompetencijų sąsajos su veiklos vertinimu ir ugdymu.
  • Kaip iškelti ugdymo tikslus ir sudaryti ugdymo planą savo darbuotojui?
  • Ugdymo tikslų kėlimas profesinei ir vadybinei veiklai, asmeniniam augimui, vertybių užtikrinimui.
  • Galimų ugdymo formų ir priemonių parinkimas.
  • Praktinės užduotys: ugdymo tikslo iškėlimas ir plano sudarymas.

Planuojama pertrauka.

12.30–13.30 Pietūs

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva