Papildomo pardavimo (upselling) organizavimas aptarnavimo metu

  • Kokia turi būti pokalbio su klientu struktūra?
  • Kaip pereiti nuo aptarnavimo pokalbio į pardavimo pokalbį?
  • Kokius rodiklius verta analizuoti, kad papildomas pardavimas būtų tvarus?
  • Kaip išlaikyti komandos suinteresuotumą?
Spalio 5 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

  • Kokiose klientų aptarnavimo srityse yra realu apčiuopiamai padidinti vidutinį kliento krepšelį?
  • Kokia turi būti pokalbio su klientu struktūra ir kaip ją keisti?
  • Kaip pereiti nuo aptarnavimo pokalbio į pardavimo pokalbį?
  • Kokius rodiklius verta analizuoti, kad išlaikytume papildomo pardavimo tvarumą?
  • Kaip išlaikyti komandos suinteresuotumą?

Mokymai skirti:

  • vadovams
  • komandų lyderiams

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Mokymus veda

Vygantas Keras, daugiau nei 20 metų mokymų rinkoje dirbantis verslininkas ir inovatorius. 2000 m. Vygantas buvo pripažintas sėkmingiausiu „Mercuri International“ konsultantu Rytų Europoje, o 2004 m. jo įkurta mokymų įmonė per 3 metus įkopė į rinkos TOP 3. Vyganto vadovaujama „DOOR Training & Consulting Baltic“ pelnė apdovanojimų kaip sėkmingiausiai veiklą vykdanti „DOOR“ International atstovė 2010–2013 m.

2018 m. Vygantas pristatė Lietuvos rinkai inovaciją – inovatyvius mokymus panaudojant šiuolaikines technologijas ir „gamification“ metodus.

Per savo karjerą Vygantas vedė mokymus tarptautinėms korporacijoms „Sony“, „Philip Morris“, „House of Prince“, „Tarket“, „Merz“ Vokietijoje, Olandijoje, Čekijoje, Rusijoje, JAV.

Lektoriai

Vygantas Keras
photo
Vygantas Keras
Verslininkas ir inovatorius

Daugiau nei 20 metų mokymų rinkoje dirbantis verslininkas ir inovatorius. 2000 m. Vygantas buvo pripažintas sėkmingiausiu „Mercuri International“ konsultantu Rytų Europoje, o 2004 m. jo įkurta mokymų įmonė per 3 metus įkopė į rinkos TOP 3. Vyganto vadovaujama „DOOR Training & Consulting Baltic“ pelnė apdovanojimų kaip sėkmingiausiai veiklą vykdanti „DOOR“ International atstovė 2010–2013 m.

2018 m. Vygantas pristatė Lietuvos rinkai inovaciją – inovatyvius mokymus panaudojant šiuolaikines technologijas ir „gamification“ metodus.

Per savo karjerą Vygantas vedė mokymus tarptautinėms korporacijoms „Sony“, „Philip Morris“, „House of Prince“, „Tarket“, „Merz“ Vokietijoje, Olandijoje, Čekijoje, Rusijoje, JAV.

Vygantas Keras
Verslininkas ir inovatorius

Programa

9.30–11.00

Klientų aptarnavimas ir papildomas pardavimas

  • Klientų aptarnavimas ir papildomas pardavimas (Cross selling / upselling) – pasaulinės tendencijos
  • Šiuolaikinė svetingumo samprata klientų aptarnavime
  • Kokiose klientų aptarnavimo srityse yra realu apčiuopiamai padidinti vidutinį kliento krepšelį
  • Papildomo pardavimo projektas – pagrindiniai etapai:
  • Inicijavimas – Planavimas - Pilotinis etapas - Vykdymas
  • Išvados ir transformacija į klientų aptarnavimo gaires
  • Praktinio pavyzdžio aptarimas
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis (Mokymai vyks spalio 5 d.)

360 Eur

+ PVM Įprasta kaina 400 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki rugsėjo 28 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva