Vebinaras. Kaip padėti smegenims efektyviai mokytis?

  • Kokie veiksniai lemia efektyvų mokymą(si)?
  • Kaip padėti sau arba kitiems įveikti mokymosi sunkumus?
Vasario 29 d. 14–15.30 val.

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Pastarųjų metų neuromoksliniai tyrimai atvėrė kelią atsirasti naujai švietimo sričiai – neuroedukologijai, esančiai pedagogikos, psichologijos ir neuromokslų sankirtoje. Nors ši jauna sritis dar tik vystosi, siekiant operatyviai perkelti naujausias neuromokslinių tyrimų žinias į mokymo ir mokymosi procesus, tarptautinėje bendruomenėje keliami aukšti lūkesčiai, kad neuroedukologija pakeis švietimą taip, kaip molekulinė biologija pakeitė mediciną. Vebinare apžvelgsime gerai ištyrinėtus biologinius veiksnius, lemiančius efektyvų mokymą(si).

Vebinare:

  • Kokie veiksniai lemia efektyvų mokymą(si)?
  • Kaip padėti sau arba kitiems įveikti mokymosi sunkumus?
  • Kaip sklandžiai organizuoti mokymo(si) procesą?

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Vebinarą veda

Urtė Neniškytė, VU Gyvybės mokslų centro mokslininkė, baigusi prestižinį Kembridžo universitetą, stažavususis Italijoje. Ji vienintelė Baltijos šalių mokslininkė, tapusi „L`ORÉAL Foundation“ ir UNESCO Tarptautinės kylančių talentų programos laureate. Dviejų Marie Skłodowska-Curie premijų laureatė.

Lektoriai

photo
Urtė Neniškytė
VU Gyvybės mokslų centro mokslininkė, baigusi prestižinį Kembridžo universitetą, stažavususis Italijoje

VU Gyvybės mokslų centro mokslininkė, baigusi prestižinį Kembridžo universitetą, stažavususis Italijoje

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva