„Verslo žinių“ akademija

  • Tik patyrę lektoriai – savo sričių profesionalai, mokymuose taikomas praktikas ne kartą išbandę savo veiklose
  • Mokymų grupėse ne daugiau nei 14 žmonių, tad turite puikią galimybę užduoti rūpimus klausimus, pasikonsultuoti
  • Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas

Jei turėsite klausimų arba norėtumėte aptarti vidinių mokymų poreikį, susisiekime e. paštu [email protected] arba telefonu + 370 5 250 7199.

Darbuotojų veiklos aptarimas

2022/11/30

Kaip teisingai iškelti tikslus darbuotojams? Kaip vesti pokalbį, kad jis motyvuotų?

Plačiau

Vebinaras. Networking: Kaip kurti tvarų kontaktų ir klientų tinklą

2022/11/30

Kaip pasitelkiant ryšius kurti vertę savo profesinėje veikloje?

Plačiau

Pardavimas telefonu

2022/12/01

Kaip profesionaliai parduoti prekes ar paslaugas telefonu?

Plačiau

Derybos su tiekėjais

2022/12/01

Kaip sužinoti, kokios yra realios tiekėjo galimybės ir ribos? Kokius argumentus naudoti, kad tiekėjai padarytų nuolaidų?

Plačiau

Emociškai stiprus pardavėjas: kaip emocinę informaciją išnaudoti geresniems rezultatams?

2022/12/07

Kaip valdyti klientų abejones, reaguoti į nesėkmes ir stiprinti pasitikėjimą savimi?

Plačiau

Atsparus prekės ženklas: kaip strategiškai išnaudoti vartojimo asociacijas?

2022/12/15

Kaip atsirinkti, kokias pirkimo, vartojimo asociacijas turėtų stiprinti jūsų prekės ženklas?

Plačiau

Sudėtingų situacijų su klientais valdymas

2023/01/24

Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?

Plačiau

Darbdavio įvaizdžio strategija: pagrindiniai elementai ir strategijos kūrimo procesas

2023/01/26

Kaip organizuoti darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimo procesą jūsų įmonėje?

Plačiau

Kūrybinis rašymas

2023/02/02

Kaip sklandžiai ir vaizdingai reikšti mintis raštu?

Plačiau

Kaip ugdant emocinį intelektą atverti galimybes savo asmeninei ir profesinei sėkmei?

2023/02/10

Kaip pasiekti ir išlaikyti pastoviai aukštą efektyvumą ilgalaikėje perspektyvoje?

Plačiau

Vidinė komunikacija – kaip užtikrinti dialogą organizacijos viduje

2023/02/24

Kaip kurti patrauklesnį, darbuotojus pasiekiantį turinį? Kokie įrankiai padeda atlikti vidinės komunikacijos auditą?

Plačiau

Kaip pritraukti ir išlaikyti talentus: darbuotojo patirtis organizacijoje nuo pirmo pokalbio

2023/03/16

Kaip užtikrinti darbuotojo patirtį organizacijoje, kad jis norėtų prie jos prisijungti ir likti?

Plačiau

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus