Vebinaras. Efektyvus bendravimas su klientais: geriname klientų patirtį ir didiname jų norą sugrįžti

  • Kaip, kiek ir kada bendrauti su potencialiais ir esamais klientais
  • Kaip sužadinti norą klientui labiau įsitraukti į Jūsų pasiūlymus ir pirkti pakartotinai
  • Kaip ir kodėl suasmeninti pasiūlymą
  • Kokius klientų patirties gerinimo žingsnius reikia įgyvendinti kuriant efektyvų bendravimą su klientu
Spalio 13 d. 9–11 val.

64 % klientų tikisi atsakymų iš jūsų verslo realiuoju laiku.

65 % klientų yra linkę pakeisti įmonę, jei jie gauna nenuoseklią komunikaciją skirtingose kanaluose (el. parduotuvėje, fizinėje parduotuvėje, telefonu, tekstu, el. paštu)

Šaltinis: Genesys.com, 2022

 

Sėkmingai valdant klientų patirtį, bendravimas su potencialiu ir esamu klientu reiškia viską. Nesvarbu, ar klientui reikia pagalbos įsigyjant prekę/paslaugą, ar jis yra visiškai nusivylęs ir nori palikti prekės ženklą. Efektyvus bendravimas su klientu reiškia sklandaus ryšio užmezgimą, kuris kuria didesnį pasitenkinimą, norą sugrįžti, galiausiai meilę prekės ženklui ar įmonei. Vebinaro metu aptarsime, kokius klientų patirties gerinimo žingsnius reikia įgyvendinti, kuriant efektyvų bendravimą su klientu:

  • Kaip, kiek ir kada bendrauti su potencialiais ir esamais klientais;
  • Kaip sužadinti norą klientui labiau įsitraukti į jūsų pasiūlymus ir pirkti pakartotinai;
  • Kada ir kaip rinkti grįžtamąjį ryšį iš Jūsų klientų;
  • Kaip ir kodėl suasmeninti pasiūlymą klientui;
  • Kokios komunikacijos formos, būdai yra efektyvūs bendraujant su potencialiu ir esamu klientu;
  • Kas yra klientų gyvenimo trukmė (CLTV) ir klientų nubyrėjimas (Churn);
  • Kompromisų (tradeoff) paieška bendraujant su potencialiu ir esamu klientu.

Ką sužinosite vebinaro metu?

Šis vebinaras suteiks galimybę ateityje kokybiškiau ir efektyviau gerinti klientų patirtį, kurti į klientą orientuotą prekių/paslaugų pardavimo strategiją, kokybiškiau kurti ir komunikuoti pardavimo pasiūlymus klientui. Vebinare lektorė dalinsis praktinėmis technikomis, kurios gali būti tiesiogiai pritaikomos Jūsų kasdieniame profesiniame gyvenime.

Kam skirtas šis vebinaras?

Vebinaras aktualus visiems, kurie bendrauja su klientais, rūpinasi klientų patirtimis, kuria ir komunikuoja pardavimo pasiūlymus klientams, kuria į klientus orientuotas pardavimo strategijas:

  • Klientų aptarnavimo specialistams 
  • Pardavimo vadybininkams, vadovams 
  • Rinkodaros specialistams/projektų vadovams 
  • Komunikacijos specialistams/projektų vadovams 

Pranešėja

Dr. Indrė Radavičienė, socialinių mokslų daktarė. 15 metų teikia į vartotoją orientuotos (customer-centric) pardavimo strategijos konsultacijas verslui (b2b, b2c, b2g, c2c verslo segmentai, optikos, logistikos, meno, viešojo sektoriaus, sporto industrijos, sveikatos, farmacijos, mažmeninės prekybos sektoriaus įmonės). Pranešėja įvairiose pasaulio konferencijose, mokymų ir verslo trenerė, startuolių mentorė. Nuo 2019 m. Aukok.lt valdybos narė. „CES Analytica“ įkūrėja (į klientus orientuoti sprendimai verslui, vartotojų duomenų analitika, pardavimų skatinimo (promo) pasiūlymų formavimas ir komunikacija, integruotos rinkodaros komunikacijos sprendimai).

Lektoriai

Dr. Indrė Radavičienė
photo
Dr. Indrė Radavičienė
Socialinių mokslų daktarė

Dr. Indrė Radavičienė
Socialinių mokslų daktarė

Kaina

Dalyvio mokestis iki rugpjūčio 31 d.

19 Eur

+ PVM Įprasta kaina 45 Eur

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva