Interneto reklamos kanalų strategija el. prekybos verslams (2 nuotoliniai susitikimai)

  • Išmoksite atsirinkti reklamos kanalus savo el. parduotuvei ir vykdyti reklamos kanalų eksperimentus
  • Išgirsite, į ką reikia atkreipti dėmesį dirbant su skirtingais reklamos kanalais: Google Ads, SEO, partnerysčių tinklais, socialiniais tinklais, pakartotine rinkodara, tinklaraščiu ir naujienlaiškiais
  • Išgirsite apie svarbiausius rodiklius, kuriuos būtina matuoti
Rugpjūčio 26–27 d. 9–12 val.
(2 nuotoliniai susitikimai)

Mokymai vyks nuotoliniu būdu. Kviečiame į du susitikimus:

  • Rugpjūčio 26 d. Interneto reklamos kanalų tendencijos 2020 m. Interneto reklamos kanalų pasirinkimas ir matavimas skirtinguose el. prekybos versluose
  • Rugpjūčio 27 d. Patarimai pagrindiniams interneto reklamos kanalams. Įžvalgų rinkimas, šnipinėjimas ir baigiamosios mintys apie reklamos kanalus

Mokymuose:

  • Sužinosite interneto reklamos kanalų 2020 metų tendencijas;
  • Išmoksite atsirinkti reklamos kanalus savo el. parduotuvei ir vykdyti reklamos kanalų eksperimentus;
  • Išgirsite, į ką reikia atkreipti dėmesį dirbant su skirtingais reklamos kanalais: Google Ads, SEO, partnerysčių tinklais, socialiniais tinklais, pakartotine rinkodara, tinklaraščiu ir naujienlaiškiais;
  • Sužinosite apie brangiai kainuojančias klaidas dirbant su interneto reklamos kanalais;
  • Išgirsite apie svarbiausius rodiklius, kuriuos būtina matuoti;
  • Išmoksite gauti naudingų įžvalgų iš naudojamų interneto reklamos kanalų apie savo pirkėjus, konkurentus ir rinkos tendencijas;
  • Sužinosite, kaip šnipinėti savo konkurentų reklamos kanalų strategijas ir taktikas;
  • Pasidalysime šaltiniais, kuriuos verta sekti norint sužinoti aktualiausias naujienas apie reklamos kanalus.

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Mokymus veda

Simas Šarmavičius beveik aštuonerius metus buvo „Gera dovana“ el. prekybos vadovas. Sukūrė naują el. prekybos platformą, išvystė el. prekybą Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose bei sukūrė pirmąją Lietuvoje grožio paslaugų platformą su laiko rezervavimo galimybe „Pasiutus lapė“. Nuo 2019 m. dėsto el. prekybą Vilniaus universiteto verslo mokykloje. Simas analizuoja pasaulines el. prekybos tendencijas, į rezultatus orientuotos rinkodaros strategijas (angl. performance marketing) ir greito augimo metodikas (angl. growth hacking). Šiuo metu konsultuoja ir padeda Lietuvos el. prekybos verslams efektyviai išnaudoti interneto reklamos kanalus.

Lektoriai

Simas Šarmavičius
photo
Simas Šarmavičius
Elektroninės prekybos konsultantas

Beveik aštuonerius metus buvo „Gera dovana“ el. prekybos vadovas. Sukūrė naują el. prekybos platformą, išvystė el. prekybą Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose bei sukūrė pirmąją Lietuvoje grožio paslaugų platformą su laiko rezervavimo galimybe „Pasiutus lapė“. Nuo 2019 m. dėsto el. prekybą Vilniaus universiteto verslo mokykloje. Simas analizuoja pasaulines el. prekybos tendencijas, į rezultatus orientuotos rinkodaros strategijas (angl. performance marketing) ir greito augimo metodikas (angl. growth hacking). Šiuo metu konsultuoja ir padeda Lietuvos el. prekybos verslams efektyviai išnaudoti interneto reklamos kanalus.

Simas Šarmavičius
Elektroninės prekybos konsultantas

Kaina

Dalyvio mokestis

296 Eur

+ PVM Įprasta kaina 370 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki liepos 21 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva