Vebinaras: Kaip nustebinti auditoriją savo pranešimu

  • Kokios istorijos ir principai veikia siekiant išlaikyti klausytojų dėmesį, įtikinti ir įkvėpti auditoriją?
  • Pagal kokius principus kuriama garantuotos kokybės prezentacija?
  • Kaip suvaldyti vaizduotę kovojant su viešojo kalbėjimo baime?
Sausio 20 d. 14–16.30 val.

Temos, kurias aptarsime šiame vebinare:

  • Viešojo kalbėjimo baimės prigimtis ir kaip suvaldyti vaizduotę
  • Garantuotos kokybės prezentacija: mitai, principai, blogoji ir geroji praktika
  • Istorijų pasitelkimas pranešimui/kalbai sustiprinti

Vebinaras skirtas įvairių funkcinių lygių vadovams bei kitiems verslo ar visuomenės grupių lyderiams, kurie dažnai sako strategines ir/ar motyvacines kalbas, pristato rezultatus ar idėjas akcininkams, darbuotojams ar visuomenei, dažnai rengia prezentacijas bei jaučia, kad norėtų tai daryti dar geriau.

Visų lektorių pranešimai paremti jų asmenine ilgamete praktine patirtimi. Vebinaro metu galėsite užduoti klausimus pranešėjams

Kiek užkabinančios Jūsų istorijos?

Žmonės suvokia pasaulį per istorijas, todėl geriausia su jais susijungti būtent pasakojant istorijas. Nuo vaikystės pasakų laikų vos atpažinę istorijos arką, - situacija-komplikacija-atomazga, - gerte sugeriame bet kokius duomenis. Tačiau kodėl tiek mažai lyderių palengvina mums duomenų suvokimą pasitelkdami istorijas? Versle istorijų pasakojimas efektyviai naudojamas norint žmones suburti, įkvėpti, įtikinti ir išmokyti. Pasak Harvardo profesoriaus Howard Gardner, „Istorijos yra vienintelis galingiausias ginklas lyderio arsenale“.

Rytis Juozapavičius jau daugiau kaip 20 metų atidžiai seka Lietuvos lyderių komunikaciją. Jis tiki, jog lyderiai galėtų žymiai geriau atlikti savo darbą, jei prieš pradėdami bet kurią strateginę kalbą atliktų bent tris darbus. Pirma, jie galėtų atidžiau ir stropiau ieškoti duomenų savo istorijai pagrįsti melagienų laikais. Antra, jie galėtų savo istorijas meistriškiau konstruoti palikdami jose tik tai, kas svarbiausia. Trečia, - istorijas galima paversti labiau užkabinančiomis sustiprinant netikėtus jų aspektus.

Kaip neišbarstyti prezentacijos klausytojų ir nedeginti laiko?

Yra paskaičiuota, kiek prarandama per nerezultatyvią prezentaciją vienoje konkrečioje įmonėje, kuri veikia Lietuvoje. Tai yra ne 20, ne 30 ir net ne 50 eurų, tai yra ... 583 „sudeginti“ eurai už kiekvieną neveiksmingą “PowerPoint” skaidrę...

Skirtingų tyrimų duomenys rodo: tuščiai pinigus degina daugiau negu 50 proc. visų prezentacijų autorių. Ką daryti?

Prezentacijų prodiuseris, knygų ir straipsnių apie prezentacijas autorius ir mokymų treneris Arturas Laskauskas siūlo prezentaciją konstruoti pagal principą „KITAIP“: Kryptis – Idėja – Tekstas – Atvaizdas – Internetas – Planas. Arturas savo pranešime pateiks pavyzdžių iš realių prezentacijų.

Scenos baimė: baubas ar draugas?

  • Mūsų reakcijos yra susijusios su įsivaizdavimu kas bus. Kaip suvaldyti vaizduotę?
  • Žodžiai, kuriantys vaizdus. Mokomės kalbėti su savimi.
  • Yra dalykai, kurių mes nenorime daryti, bet norime, kad jie būtų padaryti. Kaip motyvuoti save?

Rima Vanagė, organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.
Rinkodaros žinios Rimai padeda suvokti nuolat kintančią verslo aplinką, o psichologija bei andragogika padeda tiesti kelius tobulėjimui. 10 metų Rima dirbo Vadybos ir ekonomikos universitete ISM, kuriame ji dėstė vadovų magistrantūros programose. Ji yra taikomosios organizacinės psichologijos programos bendraautorė.

Moderuoja

Ugnius Savickas, konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Lektoriai

Rytis Juozapavičius
photo
Rytis Juozapavičius
Patyręs asmeninio efektyvumo, lyderystės ir komunikacijos konsultantas

Rytis Juozapavičius
Patyręs asmeninio efektyvumo, lyderystės ir komunikacijos konsultantas
Arturas Laskauskas
photo
Arturas Laskauskas
Prezentacijų prodiuseris, knygų ir straipsnių apie prezentacijas autorius ir mokymų treneris

Arturas Laskauskas
Prezentacijų prodiuseris, knygų ir straipsnių apie prezentacijas autorius ir mokymų treneris
Rima Vanagė
photo
Rima Vanagė
Organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.

Rima Vanagė
Organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.
Ugnius Savickas
photo
Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva