Kaip dirbti su svarbiausiais klientais (Key Accounts) ir padidinti jų skaičių?

  • Paruošite svarbiausių klientų atrinkimo kriterijus
  • Paruošite pardavimų didinimo, klientų lojalumo išsaugojimo, naujų klientų pritraukimo veiksmų planą
  • Pasiruošite deryboms su svarbiausiais klientais
Kovo 17 d.
Viešbutis „Urbihop“, Ąžuolyno g. 7, Vilnius

Apie mokymus:

Pareto dėsnis sako, kad 20 procentų klientų atneša 80 procentų pelno, skaičiavimai rodo, kad turime 5 procentus klientų, be kurių mūsų verslas neturėtų tvarumo. Tokių klientų (Key Accounts) identifikavimas, ryšių su jais stiprinimas, jų ateities poreikių analizė – svarbus uždavinys. Dar vienas aspektas – galimai rinkoje yra tokių pat svarbiausių klientų, tačiau šiandien jie nedirba su jumis, o dirba su konkurentais. Kaip dirbti su tais svarbiausiais klientais? Kaip padidinti jų skaičių?

 

Jūs išmoksite, kaip:

  • Paruošti svarbiausių klientų atrinkimo kriterijus
  • Parengti kliento strategijos, sprendimų priėmimo, esamų ir būsimų pirkimų analizę
  • Paruošti pardavimų didinimo / lojalumo išsaugojimo / naujo kliento pritraukimo veiksmų planą
  • Numatyti bendradarbiavimo su klientu rizikos valdymo planą

Šiuose mokymuose kiekvienas dalyvis paruoš individualų darbo su pasirinktu svarbiausiu klientu planą. Planas apims vieno mėnesio veiksmus, skirtus šiam klientui. Praėjus mėnesiui po mokymų susitiksime ir aptarsime: kaip pavyko, kokių korekcijų reikia, kokios pamokos vertingos visai organizacijai ir kokie galimi tolimesni veiksmai.

 

Mokymai skirti:

  • Verslo įmonių svarbiausių klientų vadybininkams
  • Pardavimo vadovams

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

 

Mokymus veda

Vygantas Keras, daugiau nei 20 metų mokymų rinkoje veikiantis verslininkas ir inovatorius. 2000 m. Vygantas buvo pripažintas sėkmingiausiu „Mercuri International“ konsultantu Rytų Europoje, o 2004 m. jo įkurta mokymų įmonė per 3 metus įkopė į rinkos TOP 3. Vyganto vadovaujama DOOR Training & Consulting Baltic pelnė eilę apdovanojimų kaip sėkmingiausiai veiklą vykdanti DOOR International atstovė 2010–2013 m.

2018 m. Vygantas pristatė Lietuvos rinkai inovaciją – inovatyvius mokymus panaudojant šiuolaikines technologijas ir „gamification“ metodus.

Per savo karjerą Vygantas vedė mokymus tarptautinėms korporacijoms, tokioms kaip „Sony“, „Philip Morris“, „House of Prince“, „Tarket“, „Merz“ Vokietijoje, Olandijoje, Čekijoje, Rusijoje, JAV.

Lektoriai

Vygantas Keras
photo
Vygantas Keras
Verslininkas ir inovatorius

Vygantas Keras, daugiau nei 20 metų mokymų rinkoje veikiantis verslininkas ir inovatorius. 2000 m. Vygantas buvo pripažintas sėkmingiausiu „Mercuri International“ konsultantu Rytų Europoje, o 2004 m. jo įkurta mokymų įmonė per 3 metus įkopė į rinkos TOP 3. Vyganto vadovaujama DOOR Training & Consulting Baltic pelnė eilę apdovanojimų kaip sėkmingiausiai veiklą vykdanti DOOR International atstovė 2010–2013 m.

2018 m. Vygantas pristatė Lietuvos rinkai inovaciją – inovatyvius mokymus panaudojant šiuolaikines technologijas ir „gamification“ metodus.

Per savo karjerą Vygantas vedė mokymus tarptautinėms korporacijoms, tokioms kaip „Sony“, „Philip Morris“, „House of Prince“, „Tarket“, „Merz“ Vokietijoje, Olandijoje, Čekijoje, Rusijoje, JAV.

Vygantas Keras
Verslininkas ir inovatorius

Programa

09:00–09:30 Registracija
09:30–11:00

Įvadas

  • Kaip keičiasi bendradarbiavimo su Key Accounts modelis per pastaruosius metus
  • Pagal ką išskiriame, kurie klientai yra Key Accounts. Klaidos kaina
  • 3 pagrindinės priežastys, dėl kurių nutrūksta / blogėja bendradarbiavimas su Key Account
  • Praktinė užduotis – dėl ko praradote  ar rizikuojate prarasti Key Account’ą
  • „Kitų praradimas – mano galimybė“ – kur atrasti tokį klientą

Kaina

Dalyvio mokestis (Mokymai vyks kovo 17 d.)

320 Eur

+ PVM Įprasta kaina 400 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki sausio 16 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva