Pareto dėsnis sako, kad 20 procentų klientų atneša 80 procentų pelno, skaičiavimai rodo, kad turime 5 procentus klientų, be kurių mūsų verslas neturėtų tvarumo. Tokių klientų (Key Accounts) identifikavimas, ryšių su jais stiprinimas, jų ateities poreikių analizė – svarbus uždavinys. Dar vienas aspektas – galimai rinkoje yra tokių pat svarbiausių klientų, tačiau šiandien jie nedirba su jumis, o dirba su konkurentais. Kaip dirbti su tais svarbiausiais klientais? Kaip padidinti jų skaičių?
Mokymuose:
- Kaip paruošti svarbiausių klientų atrinkimo kriterijus
- Kaip parengti kliento strategijos, sprendimų priėmimo, esamų ir būsimų pirkimų analizę
- Kaip paruošti pardavimų didinimo / lojalumo išsaugojimo / naujo kliento pritraukimo veiksmų planą
- Kaip numatyti bendradarbiavimo su klientu rizikos valdymo planą
Šiuose mokymuose kiekvienas dalyvis paruoš individualų darbo su pasirinktu svarbiausiu klientu planą. Planas apims vieno mėnesio veiksmus, skirtus šiam klientui.
Mokymai skirti:
- Verslo įmonių svarbiausių klientų vadybininkams
- Pardavimo vadovams
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.
Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius
Registruotis