Kliento kelionės žemėlapis

  • Kaip nustatyti tinkamiausius procesų KPI atsižvelgiant į kliento patirtį?
  • Kaip naudojantis kliento kelionės žemėlapiu didinti savo pardavimus ir atrasti naujas plėtros galimybes?
  • Kaip efektyvinti procesus bei šalinti švaistymus remiantis kliento patirtimi?
Birželio 16 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Apie mokymus:

Klientų kelionių žemėlapiai padeda identifikuoti jūsų produktų/paslaugų naudotojus ir tai, kaip jie susiduria su jūsų įmone. Kuriant šį žemėlapį galite aiškiai įvardinti rinkodaros strategijos trūkumus, procesų spragas ir netobulumus.

Mokymuose:

  • Kaip atvaizduoti kliento kelionės žemėlapį ir kokių klaidų reiktų vengti jį kuriant?
  • Kaip naudojantis kliento kelionės žemėlapiu didinti savo pardavimus bei atrasti naujas plėtros galimybes?
  • Rasite sprendimus savo verslo problemoms: kaip efektyvinti procesus bei šalinti švaistymus remiantis kliento patirtimi?
  • Kaip nustatyti tinkamiausius procesų KPI atsižvelgiant į kliento patirtį?
  • Kaip kliento pasitenkinimo ir lojalumo vertinimą išnaudoti kaip savo konkurencinį potencialą?

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti klausimus.

Mokymus veda:

Violeta Ališauskienė. Daugiau nei 10 metų procesų efektyvinimo srityje. Daugiau nei 5000 valandų vestų mokymų. Darbas su įvairiais verslo sektoriais: distribucija, logistika, NT vystymas, gamyba, energijos tiekimas, e-komercija, viešojo administravimo paslaugos.

Dainora Maziliauskienė. Daugiau nei 7000 konsultavimo valandų. Daugiau nei 3000 valandų vestų mokymų. Darbas su įvairiais verslo sektoriais: mažmeninė prekyba, logistika, IS(IT), NT vystymas ir statyba, gamyba, energijos tiekimas, technikos nuoma, 3PL paslaugos, e-komercija.

Lektoriai

Violeta Ališauskienė
photo
Violeta Ališauskienė
Daugiau nei 10 metų procesų efektyvinimo srityje

Violeta Ališauskienė
Daugiau nei 10 metų procesų efektyvinimo srityje
Dainora Maziliauskienė
photo
Dainora Maziliauskienė
Daugiau nei 7000 konsultavimo valandų

Dainora Maziliauskienė
Daugiau nei 7000 konsultavimo valandų

Programa

9.00–9.30 Dalyvių registracija
9.30–11.00

Kliento kelionė

  • Kliento kelionė – ne tik marketingo, bet ir procesų valdymo ir tobulinimo įrankis
  • Kliento kelionės strategija ir tikslai
  • Klientų kelionės silpnosios ir stipriosios pusės

Kaina

Dalyvio mokestis (Mokymai vyks birželio 16 d.)

360 Eur

+ PVM Įprasta kaina 400 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki birželio 9 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva