Vebinaras: Klientų elgsena ir segmentai

  • Neuromokslas ir vartojimas. Kaip sprendžia mūsų smegenys? Kaip mes padarome pasirinkimus? Kaip elgiamės sudėtingose ir neapibrėžtose situacijose?
  • Klientų segmentų tipai ir didžiausios klaidos
  • Segmentų nauda ir pritaikymas produkto komunikacijos kūrimui
Sausio 27 d. 15-17 val.

Vebinaras skirtas rinkodaros, pardavimų, klientų patirčių valdymo profesionalams ir visiems, kuriems aktualios klientų segmentavimo bei jų elgsenos įžvalgos ir patirtys.

Lektorių pranešimai paremti Jų asmenine praktine patirtimi. Vebinaro metu galėsite užduoti klausimus pranešėjoms.

Neuromokslas ir vartojimas: kaip sprendžia mūsų smegenys?

Tyrimai seniai pademonstravo, kad vartotojas nėra racionalus ir kad didžioji dalis jo sprendimų yra sąmoningų ir pasąmoningų reakcijų į jį supančius marketingo dirgiklius visuma. Kasdien vartotojas susiduria su daugiau nei 5000 prekinių ženklų, aplanko ne vieną kontekstą pilną marketingo žinučių. Tačiau, kaip jis renkasi? Kaip vartotojų neuromokslas ir neurorinkodara gali padėt geriau suprasti vartotojo sprendimus? Ką  šios srities žinios gali padėti sužinoti ir apie mūsų pačių sprendimus neapibrėžtose situacijose kaip Covid-19 pandemijos metu? Kaip galima taikyti neurorinkodaros metodus siekiant sukurti efektyvesnius rinkodaros sprendimus?  

Dr. Dalia Bagdžiūnaitė, elgesio mokslo ir neurorinkodaros ekspertė

Vartotojų segmentacija ir Brand Persona

  • Segmentų nauda bei pritaikymas produkto ir komunikacijos kūrimui
  • Segmentacijų tipai ir dažniausios klaidos
  • Brand Personos kitaip - be vardo, amžiaus ir plaukų spalvos

Miglė Andrulionytė, „Tele2“ Rinkos tyrimų vadovė

Moderatorė

Giedrė Bielskytė, komunikacijos konsultantė

Lektoriai

Dr. Dalia Bagdžiūnaitė
photo
Dr. Dalia Bagdžiūnaitė
Elgesio mokslo ir neurorinkodaros ekspertė

Dr. Dalia Bagdžiūnaitė
Elgesio mokslo ir neurorinkodaros ekspertė
Miglė Andrulionytė
photo
Miglė Andrulionytė
„Tele2“ Rinkos tyrimų vadovė

Miglė Andrulionytė
„Tele2“ Rinkos tyrimų vadovė

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva