Vebinaras skirtas rinkodaros, pardavimų, klientų patirčių valdymo profesionalams ir visiems, kuriems aktualios klientų segmentavimo bei jų elgsenos įžvalgos ir patirtys.
Lektorių pranešimai paremti Jų asmenine praktine patirtimi. Vebinaro metu galėsite užduoti klausimus pranešėjoms.
Tyrimai seniai pademonstravo, kad vartotojas nėra racionalus ir kad didžioji dalis jo sprendimų yra sąmoningų ir pasąmoningų reakcijų į jį supančius marketingo dirgiklius visuma. Kasdien vartotojas susiduria su daugiau nei 5000 prekinių ženklų, aplanko ne vieną kontekstą pilną marketingo žinučių. Tačiau, kaip jis renkasi? Kaip vartotojų neuromokslas ir neurorinkodara gali padėt geriau suprasti vartotojo sprendimus? Ką šios srities žinios gali padėti sužinoti ir apie mūsų pačių sprendimus neapibrėžtose situacijose kaip Covid-19 pandemijos metu? Kaip galima taikyti neurorinkodaros metodus siekiant sukurti efektyvesnius rinkodaros sprendimus?
Dr. Dalia Bagdžiūnaitė, elgesio mokslo ir neurorinkodaros ekspertė
Miglė Andrulionytė, „Tele2“ Rinkos tyrimų vadovė
Giedrė Bielskytė, komunikacijos konsultantė