64 % klientų tikisi atsakymų iš jūsų verslo realiuoju laiku.
65 % klientų yra linkę pakeisti įmonę, jei jie gauna nenuoseklią komunikaciją skirtingose kanaluose (el. parduotuvėje, fizinėje parduotuvėje, telefonu, tekstu, el. paštu)
Šaltinis: Genesys.com, 2022
Sėkmingai valdant klientų patirtį, bendravimas su potencialiu ir esamu klientu reiškia viską. Nesvarbu, ar klientui reikia pagalbos įsigyjant prekę/paslaugą, ar jis yra visiškai nusivylęs ir nori palikti prekės ženklą. Efektyvus bendravimas su klientu reiškia sklandaus ryšio užmezgimą, kuris kuria didesnį pasitenkinimą, norą sugrįžti, galiausiai meilę prekės ženklui ar įmonei. Vebinaro metu aptarsime, kokius klientų patirties gerinimo žingsnius reikia įgyvendinti, kuriant efektyvų bendravimą su klientu:
Ką sužinosite vebinaro metu?
Šis vebinaras suteiks galimybę ateityje kokybiškiau ir efektyviau gerinti klientų patirtį, kurti į klientą orientuotą prekių/paslaugų pardavimo strategiją, kokybiškiau kurti ir komunikuoti pardavimo pasiūlymus klientui. Vebinare lektorė dalinsis praktinėmis technikomis, kurios gali būti tiesiogiai pritaikomos Jūsų kasdieniame profesiniame gyvenime.
Kam skirtas šis vebinaras?
Vebinaras aktualus visiems, kurie bendrauja su klientais, rūpinasi klientų patirtimis, kuria ir komunikuoja pardavimo pasiūlymus klientams, kuria į klientus orientuotas pardavimo strategijas:
Dr. Indrė Radavičienė, socialinių mokslų daktarė. 15 metų teikia į vartotoją orientuotos (customer-centric) pardavimo strategijos konsultacijas verslui (b2b, b2c, b2g, c2c verslo segmentai, optikos, logistikos, meno, viešojo sektoriaus, sporto industrijos, sveikatos, farmacijos, mažmeninės prekybos sektoriaus įmonės). Pranešėja įvairiose pasaulio konferencijose, mokymų ir verslo trenerė, startuolių mentorė. Nuo 2019 m. Aukok.lt valdybos narė. „CES Analytica“ įkūrėja (į klientus orientuoti sprendimai verslui, vartotojų duomenų analitika, pardavimų skatinimo (promo) pasiūlymų formavimas ir komunikacija, integruotos rinkodaros komunikacijos sprendimai).