- Įgysite žinių apie emocinę kompetenciją gydytojo darbe, jos sritis ir ugdymo galimybes. Taikant profesionalų, moksliniais tyrimais grįstą požiūrį ugdysite svarbiausius emocinės kompetencijos įgūdžius.
- Suprasite šiuolaikinių pacientų lūkesčius ir jų svarbą, kuriant pozityvią patirtį ir pasitenkinimą. Atnaujinsite ir įtvirtinsite įgūdį taikyti profesionalias paciento patirties kūrimo praktikas, integruojant emocinės kompetencijos žinias bei įgūdžius.
- Įsitikinsite, kad galite daugiau, atkakliau, profesionaliau, stiprinant motyvacijos jausmą.
- Ar galima ir ar reikia atsiriboti nuo emocijų?
- Kokią emocijų valdymo techniką pasirinkti darbo situacijose?
- Kaip destruktyvias emocijas paversti konstruktyviomis?
- Kaip psichologinės nuostatos ir emocijos susijusios su mūsų rezultatais?
- Kaip formuojasi pacientų pasitenkinimas ir kokie yra šiuolaikinių pacientų lūkesčiai?
- Kaip kurti teigiamą pacientų patirtį ir atliepti pacientų lūkesčius?
- Kaip profesionaliai pasakyti „ne“, kaip emociškai kompetentingai valdyti konfliktines situacijas, išsaugant profesinį įvaizdį ir užtikrinant teigiamą paciento patirtį?
Praktine patirtimi, įgyta kasdien bendraujant su pacientais, dalinsis Alina Vilkaitė-Kitkovskė, gydytoja dermatovenerologė, įvairių pranešimų autorė, interaktyvių dirbtuvių bendruomeniškumo puoselėjimui organizatorė.
Mokymai skirti
- gydytojams, tiesiogiai dirbantiems su pacientais.
Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.
Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius
Registruotis