Ilgalaikių santykių su klientais kūrimo strategijos

  • Kokios yra ilgalaikių santykių su klientais kūrimo strategijos ir kaip jas praktiškai pritaikyti?
  • Kaip profesionaliai valdyti ilgalaikį klientų pasitenkinimą?
  • Kokie yra klientų komunikacijos stiliai ir kaip prisitaikyti prie kiekvieno iš jų?
  • Kaip kurti santykius su klientais socialinių tinklų erdvėje?
Balandžio 30 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

Mokymuose:

  • Kaip formuojasi klientų pasitenkinimas?
  • Kokios yra ilgalaikių santykių su klientais kūrimo strategijos ir kaip jas praktiškai pritaikyti?
  • Kaip profesionaliai valdyti ilgalaikį klientų pasitenkinimą?
  • Kokie yra klientų komunikacijos stiliai ir kaip prisitaikyti prie kiekvieno iš jų?
  • Kaip kurti santykius su klientais socialinių tinklų erdvėje?
  • Kaip profesinėje kasdienybėje naudoti socialinės įtakos psichologiją?

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.

Mokymus veda

Donata Masiulionė – organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė. B2B ir B2C pardavimų trenerė. Organizacijų psichologijos magistrė, 20 metų analizuojanti organizacijų procesus ir jų efektyvumo prielaidas. Sertifikuota DiSC trenerė, o taip pat pirmoji Lietuvoje sertifikuota „Genos Survey“ emocinės kompetencijos trenerė.

Lektoriai

photo
Donata Masiulionė
Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Programa

9.30–11.00

Klientų pasitenkinimo kūrimo principai

  • Kaip formuojasi klientų pasitenkinimas? 
  • Šiuolaikinių klientų poreikiai santykiui ir asmeniškumui
  • Lūkesčiai rezultatui ir elgesiui - kuris yra mano asmeninė atsakomybė? 
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

504 Eur
+ PVM Įprasta kaina 560 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki balandžio 25 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva