Kaip daryti įtaką žmonių elgsenai: „Nudging“ metodologija

  • Kaip perprasti kolegų, darbuotojų mąstymo ypatumus, įtakojančius jų elgsenas?
  • Kaip sukurti paskatinamąsias priemones, padedančias įtvirtinti pozityvias permainas komandinėje dinamikoje?
  • Kaip optimizuoti sprendimų priėmimą komandose, sumažinant šališkumą, pagerinant informacijos apdorojimą ir nukreipiant asmenis į sprendimus, atitinkančius komandos ir organizacijos tikslus?
  • Kaip organizacinių pokyčių metu skatinimo strategijos gali padėti sklandžiau pereiti prie naujų procesų, technologijų ar struktūrų ir sumažinti komandų pasipriešinimą?
Balandžio 24 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

„Nudging“ (liet k. organizacinis skatinimas) apima psichologinių ir socialinių metodų taikymą organizacijoje, siekiant skatinti darbuotojus priimti sprendimus, kurie yra naudingi tiek jiems patiems, tiek organizacijai. „Nudging“ yra subtilesnis būdas veikti žmonių elgseną nei tradiciniai būdai, tokie kaip įsakymai ar draudimai. Tai labiau susiję su elgsenos ekonomikos ir psichologijos principais nei su griežtais administraciniais ar finansiniais skatinimais.

Mokymų tikslas:

Suteikti dalyviams žinių ir įgūdžių, kaip panaudoti organizacinio skatinimo metodus teigiamiems elgsenos pokyčiams ir geresniems rezultatams savo komandose ir organizacijose.

Mokymuose:

  • Kuo skiriasi įprasta motyvacija nuo „nudging“?
  • Kokie yra pagrindiniai principai ir psichologinės įžvalgos, kuriomis grindžiamas veiksmingas skatinimas?
  • Kaip padidinti sąmoningumą komandose?
  • Kaip įvaldžius organizacinio skatinimo meną galima strategiškai patobulinti savo vadovavimo įrankių rinkinį ir paskatinti teigiamus pokyčius komandoje?
  • Kaip panaudoti subtilius elgesio ženklus, kad paveiktumėte sprendimų priėmimo procesus ir skatintumėte jautresnę ir adaptyvesnę organizacinę kultūrą?
  • Kaip „nudging“ gali pastūmėti komandos narius naujovėms, bendradarbiavimui ir aukštiems rezultatams?

Mokymai skirti:

HR specialistams, komandų lyderiams, kurie nori išmokti atpažinti mąstymo nuostatas bei pozityviais paskatinimais pasiekti tampresnį bendradarbiavimą.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus. 

Mokymus veda

Ieva Daubaraitė-Palmquist – „Grand Partners“ ugdymo partnerė. Turi 20 metų darbo patirtį pardavimų, rinkodaros, viešųjų ryšių, žmogiškųjų išteklių valdymo bei vadovavimo srityse tarptautinėse organizacijose. 

Pozityvumą ir gerą energiją skleidžianti Ieva klientus stebina nestandartiniais sprendimais ir įdomiu informacijos pateikimu. Didžioji dalis ugdymo partnerės veiklos dėmesio buvo sutelkta į įmonių kultūrą, žmogiškųjų išteklių įdarbinimą, veiklos vertinimą, talentų vystymą, koučingą ir organizacijos vystymosi klausimus.

Gyvenimas ir darbas Vokietijoje, Singapūre, Ukrainoje bei Šveicarijoje nuolat skatino pažinti, suprasti, augti ir tobulėti. Konsultantė išdrįsta kelti nepatogius klausimus, kad dalyviai suabejotų „status quo“ ir tuo, kas savaime suprantama ar aišku. Kritinis mąstymas, pasak Ievos, yra viena svarbiausių, sėkmę garantuojančių kompetencijų šiuolaikiniame pasaulyje.

Lektoriai

photo
Ieva Daubaraitė-Palmquist
„Grand Partners“ ugdymo partnerė

„Grand Partners“ ugdymo partnerė

Programa

9.30–11.00

Sąmoningas elgsenų skatinimas (angl. nudging)

  • „Nudging“ organizacijos kontekste
  • Elgsenos ekonomika ir jos taikymas organizacijose
  • Skirtumai tarp „nudging“ ir tradicinio komandos pokyčių valdymo
  • Nuo ko pradėti ir kokio rezultato tikėtis
  • Praktika: sėkmingų skatinimo atvejų analizės
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

420 Eur
+ PVM Įprasta kaina 560 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki kovo 19 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva