Kaip dirbti su svarbiausiais klientais (Key Accounts) ir padidinti jų skaičių?

  • Kokie yra svarbiausių klientų atrinkimo kriterijai?
  • Kaip sudaryti pardavimų didinimo, klientų lojalumo išsaugojimo, naujų klientų pritraukimo veiksmų planą?
  • Kaip derėtis su svarbiausiais klientais?
Spalio 24 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius
Kitos datos:

Apie mokymus:

Pareto dėsnis sako, kad 20 procentų klientų atneša 80 procentų pelno, skaičiavimai rodo, kad turime 5 procentus klientų, be kurių mūsų verslas neturėtų tvarumo. Tokių klientų (Key Accounts) identifikavimas, ryšių su jais stiprinimas, jų ateities poreikių analizė – svarbus uždavinys. Dar vienas aspektas – galimai rinkoje yra tokių pat svarbiausių klientų, tačiau šiandien jie nedirba su jumis, o dirba su konkurentais. Kaip dirbti su tais svarbiausiais klientais? Kaip padidinti jų skaičių?

Mokymuose:

  • Kaip paruošti svarbiausių klientų atrinkimo kriterijus
  • Kaip parengti kliento strategijos, sprendimų priėmimo, esamų ir būsimų pirkimų analizę
  • Kaip paruošti pardavimų didinimo / lojalumo išsaugojimo / naujo kliento pritraukimo veiksmų planą
  • Kaip numatyti bendradarbiavimo su klientu rizikos valdymo planą

Šiuose mokymuose kiekvienas dalyvis paruoš individualų darbo su pasirinktu svarbiausiu klientu planą. Planas apims vieno mėnesio veiksmus, skirtus šiam klientui.

Mokymai skirti:

  • Verslo įmonių svarbiausių klientų vadybininkams
  • Pardavimo vadovams

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Mokymus veda

Vygantas Keras, daugiau nei 20 metų mokymų rinkoje dirbantis verslininkas ir inovatorius. 2000 m. Vygantas buvo pripažintas sėkmingiausiu „Mercuri International“ konsultantu Rytų Europoje, o 2004 m. jo įkurta mokymų įmonė per 3 metus įkopė į rinkos TOP 3. 

2018 m. Vygantas pristatė Lietuvos rinkai inovaciją – inovatyvius mokymus panaudojant šiuolaikines technologijas ir „gamification“ metodus.

Per savo karjerą Vygantas vedė mokymus tarptautinėms korporacijoms „Sony“, „Philip Morris“, „House of Prince“, „Tarket“, „Merz“ Vokietijoje, Olandijoje, Čekijoje, Rusijoje, JAV.

Lektoriai

photo
Vygantas Keras
Konsultantas, verslininkas, inovatorius

Vygantas Keras, daugiau nei 20 metų mokymų rinkoje dirbantis verslininkas ir inovatorius. 2000 m. Vygantas buvo pripažintas sėkmingiausiu „Mercuri International“ konsultantu Rytų Europoje, o 2004 m. jo įkurta mokymų įmonė per 3 metus įkopė į rinkos TOP 3. 

2018 m. Vygantas pristatė Lietuvos rinkai inovaciją – inovatyvius mokymus panaudojant šiuolaikines technologijas ir „gamification“ metodus.

Per savo karjerą Vygantas vedė mokymus tarptautinėms korporacijoms „Sony“, „Philip Morris“, „House of Prince“, „Tarket“, „Merz“ Vokietijoje, Olandijoje, Čekijoje, Rusijoje, JAV.

Konsultantas, verslininkas, inovatorius

Programa

9.15–9.30 Registracija
9.30–11

Įvadas

  • Kaip keičiasi bendradarbiavimo su Key Accounts modelis per pastaruosius metus
  • Pagal ką išskiriame, kurie klientai yra Key Accounts. Klaidos kaina
  • 3 pagrindinės priežastys, dėl kurių nutrūksta / blogėja bendradarbiavimas su Key Account
  • Praktinė užduotis – dėl ko praradote  ar rizikuojate prarasti Key Account’ą
  • „Kitų praradimas – mano galimybė“ – kur atrasti tokį klientą

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva