Kaip sukurti kokybiškai klientus aptarnaujančią organizaciją?

  • Kokie yra efektyviausi klientų aptarnavimo kokybės valdymo įrankiai?
  • KPI ir kitos objektyvios metrikos, leidžiančios objektyviai vertinti klientų patirtį
  • Kliento balsas – kokį grįžtamjo ryšio tyrimo būdą pasirinkti, kaip jį organizuoti, kokie iššūkiai kyla?
Rugpjūčio 29 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymuose:

  • Kokie yra efektyviausi klientų aptarnavimo kokybės valdymo įrankiai?
  • Kokie yra klientų aptarnavimo kokybės gerinimo etapai ir kiek laiko jums prireiks, kad pasiektumėte norimą rezultatą?
  • KPI ir kitos objektyvios metrikos, leidžiančios objektyviai vertinti klientų patirtį.
  • Klientų aptarnavimo standarto svarba. Kaip jį pasirengti be išorinės pagalbos?
  • Ką daryti, kad klientų aptarnavimo standartas taptų jūsų konkurenciniu pranašumu ir prisidėtų prie įmonės pajamų augimo?
  • Kliento balsas – kokį grįžtamjo ryšio tyrimo būdą pasirinkti, kaip jį organizuoti, kokie iššūkiai kyla?

Mokymai skirti vadovams, kokybės vadovams, klientų aptarnavimo vadovams, kokybės valdymo specialistams.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​​ 

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Vita Remezaitė – Mateikienė, „TMD Partners“ konsultantė. Klientų patirties valdymo ir profesionalaus klientų aptarnavimo ekspertė. Vita yra praktikė, kuriai svarbiausia – kaip klientų aptarnavimo procesai ir jų analitika tiesiogiai veikia įmonės pelningumą bei klientų lojalumą  organizacijai. Pagrindinis konsultantės siekiamas tikslas – kad kiekviena rasta metrika diktuotų veiksmų ir pokyčių grandinę, kurioje organizacija galėtų lengvai ir lanksčiai prisitaikyti prie kliento poreikių. 

Konsultantė turi ilgametę patirtį telekomunikacijų sektoriuje, rinkodaros srityje. Pastaruosius penkerius metus ji dirbo klientų patirties valdyme energetikos sektoriuje, vadovavo klientų patirties valdymo skyriui.

Lektoriai

photo
Vita Remezaitė – Mateikienė
„TMD Partners“ konsultantė, klientų patirties valdymo ir profesionalaus klientų aptarnavimo ekspertė

„TMD Partners“ konsultantė, klientų patirties valdymo ir profesionalaus klientų aptarnavimo ekspertė

Programa

9.30–12.45

I dalis

  • Ko nori klientas, kas kuria geras klientų patirtis? Kokia organizacijos įtaka šiame procese?
  • „Nori, žino, moka, daro“ modelis ir jo svarba klientų aptarnavime.
  • Kursas „Klientas“ – prasideda iš „viršaus“. Namų darbai organizacijose iki pradedant dirbti su klientų aptarnavimo tobulinimu.
  • Esama situacija: KPI ir kitos objektyvios metrikos, leidžiančios objektyviai vertinti klientų patirtį.

Pertrauka 11.00–11.15

12.45–13.45 Pietūs

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva