- Baimės ir nuostatos
- Automatinės mintys ir jų įtaka
Ar žinote, kad klientai nesitiki, kad viskas bus atlikta puikiai, tačiau tikisi, kad iškilus sunkumams, jūs jais pasirūpinsite. Ar žinote, kad vien išklausymas sumažina besiskundžiančiojo nepasitenkinimą 50%? Skundai, kuriuos išsako klientai, įmonės viduje tampa galimybėmis. Skundai, kurie lieka neišsakyti, klajoja interneto erdvėje ir gali jus pasivyti ir po dešimtmečio.
Aiškus skundų sprendimo algoritmas ir daug praktikos padės įtvirtinti lengvai taikomas žinias ir padidins pasitikėjimą savimi, susidūrus su nepatenkintais klientais, pavers skundą realia galimybe, iš kurios laimi abi pusės: tiek klientas, tiek įmonė.
„Grand Partners“ verslo konsultantė, išorinė personalo vadovė, aptarnavimo ir kokybės vadovė.
Eglė konsultuoja ir veda mokymus nuo 2007-ųjų būtent tose srityse, kur turi daugiausiai praktinės patirties. Tai personalo valdymas bei svetingumo verslo sisteminiai sprendimai. Daug praktinės patirties sudėtingose situacijose Eglė gavo dirbdama licencijuotose finansų maklerių įmonėse, kur stambiausiems Lietuvos ir užsienio investuotojams pristatydavo investicinius sprendimus bei teikdavo rekomendacijas. Eglė kasmet dirba su bent keliais viešbučiais, restoranais, klinikomis, nes jos praktinė patirtis paprastai pritaikoma jų kasdieniame darbe ir greitai duoda apčiuopiamų rezultatų. Gamybinėse įmonėse Eglė konsultuoja personalo valdymo bei tobulinimo klausimais.