Tyrimai rodo, kad mūsų sprendimai – tai mūsų smegenyse sąmoningai ir pasąmoningai vykstančių reakcijų į aplinkos dirgiklius rezultatas. Parduotuvėje mus supa tūkstančiai vizualių, garso, kvapo ir lytėjimo pojūčius aktyvuojančių dizaino sprendimų, tačiau pamačius stipriai automatinį dėmesį patraukiančią produkto pakuotę, dažnai užtenka tik 3 sekundžių jai pasirinkti. Negana to, 43 procentus mūsų kasdienio elgesio sudaro mūsų automatiniai įpročiai, kurie aktyvuojami vidinėmis ir aplinkoje esančiomis užuominomis, varomi esminiais poreikiais ir kuriuos sukūrus tik valios pastangomis pakeisti yra sunku.
Šioje sesijoje susipažinsime su vartotojų neuromokslo principais bei jų taikymu produktų, komunikacijos ir sprendimų dizaino tikslams.
Šios žinios skirtos tiek rinkodaros specialistams, tiek ir patirties bei grafikos dizaineriams, besidomintiems vartotojų elgsena.
Dr. Dalia Bagdžiūnaitė, turi 8 + metus darbo patirties akademiniame, verslo ir viešajame sektoriuose. Mokslų daktarė vartotojų neuromokslo srityje (Center for Decision Neuroscience, Danija), elgesio mokslų ekspertė, konsultantė ir lektorė. Savo tyrimus pristatė pirmaujančiose akademinėse konferencijose (The Convention of Association for Psychological Science, USA, NeuroPsychoEconomics, EMAC). Vienas iš jos tiriamųjų darbų buvo aprašytas „Forbes”, o doktorantūros projektas nominuotas „Neurotalent 2015“.