Vebinaras. Organizacijų ambasadoriai: kaip siekti verslo tikslų socialiniuose tinkluose

  • Susipažinsite, kokie faktoriai lemia sėkmingą darbuotojų ambasadorystę ir kada ji daro teigiamą poveikį verslo rezultatams
  • Sužinosite, kokių veiksmų ir priemonių gali imtis organizacijų ambasadoriai socialiniuose tinkluose, kad tai prisidėtų prie verslo rezultatų
  • Išgirsite praktinių tips&tricks , kurie prisidės prie Jūsų, kaip organizacijos ambasadoriaus rezultatų
Gruodžio 6 d. 10–11. 30 val.

Kam skirtas šis vebinaras?

  • Organizacijų darbuotojams, norintiems prisidėti prie verslo matomumo: įvairių sričių darbuotojams, kurie tiki savo organizacija ir nori ją atstovauti socialiniuose tinkluose
  • HR ir talentų pritraukimo specialistams, norintiems savo ambasadorystės dėka patraukti talentų dėmesį socialiniuose tinkluose
  • Komunikacijos, HR skyrių vadovams ar specialistams, norintiems inicijuoti darbuotojų ambasadorystės programas savo organizacijose

Kodėl aktualu?

Darbuotojų ambasadorystė arba darbuotojų atstovavimas organizacijai (angl. employee advocacy) remiasi logika, kad darbuotojai geriau nei bet kas kitas gali atskleisti organizacijos kaip darbdavio vertybes, produktų ar paslaugų vertę, o šiandien tam ypač dideles galimybes atveria socialiniai tinklai. Pavyzdžiui, įmonės „Nielsen“ dar praėjusiame dešimtmetyje atlikti tyrimai parodė, kad žmonių transliuojamomis žinutėmis pasitikima bene tris kartus labiau nei įmonių – žmonės tą pačią informaciją geba pateikti autentiškiau ir nuoširdžiau, o įrašai iš įmonių paskyrų yra dažnai iškart atpažįstami kaip reklaminiai ir siekiantys parduoti.

Į organizacijos atstovavimą socialiniuose tinkluose įsitraukiant darbuotojams, natūraliai didėja ir auditorijos pasiekiamumas. Įsivaizduokime, jei žinute apie naują produktą tokiame socialiniame tinkle kaip LinkedIn, pasidalytų 50 įmonės darbuotojų, o kiekvienas iš jų turėtų bent 500 sekėjų, tikėtina, kad tokią žinutę dėka darbuotojų komunikacijos iš asmeninių paskyrų pamatytų bent 25 000 žmonių. Darbuotojų įgalinimas komunikuoti gali lemti ir tai, kad reikės mažesnio biudžeto mokamai reklamai.

Naujausi moksliniai tyrimai atskleidžia, kad darbuotojų ambasadorystė yra tiesiogiai susijusi su įmonės augimu bei pardavimais, talentų pritraukimu ir išlaikymu, darbuotojų įsitraukimu ir produktyvumu bei organizacijos reputacija.

Nepaisant pastaruoju metu išaugusio koncepto populiarumo, dažnai darbuotojų ambasadorystė vis dar yra stereotipais apgaubtas konceptas, o ambasadorių asmeninę komunikaciją socialiniuose tinkluose pasitelkia dar ne itin daug organizacijų.

 

Dr. Dominyka Venciūtė 

Viena Lietuvoje labiausiai žinomų asmeninių prekių ženklų vystymo eksperčių, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė ir dėstytoja, sertifikuota marketingo vadovė (LiMA, NIMA, EMCQ) bei asmeninio ir darbdavio įvaizdžio konsultacijų ir mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė.

Asmeninių prekių ženklų vystymo ir darbuotojų ambasadorystės tema per pastaruosius metus skaitė pranešimus daugiau nei 50-ies konferencijų, atvirų ir uždarų renginių metu. Konsultuoja organizacijas ir veda mokymus bei strategines sesijas darbuotojų ambasadorystės socialiniuose tinkluose, asmeninio ir darbdavio įvaizdžio temomis.

Liudas Rimkus 

SEB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovas Baltijos šalims

Lektoriai

Dr. Dominyka Venciūtė
photo
Dr. Dominyka Venciūtė
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė ir dėstytoja, sertifikuota marketingo vadovė (LiMA, NIMA, EMCQ) bei asmeninio ir darbdavio įvaizdžio konsultacijų ir mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė

Dr. Dominyka Venciūtė
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė ir dėstytoja, sertifikuota marketingo vadovė (LiMA, NIMA, EMCQ) bei asmeninio ir darbdavio įvaizdžio konsultacijų ir mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė
Liudas Rimkus
photo
Liudas Rimkus
SEB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovas Baltijos šalims

Liudas Rimkus
SEB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovas Baltijos šalims

Kaina

Dalyvio mokestis registruojantis iki gruodžio 2 d.

29 Eur

+ PVM Įprasta kaina 39 Eur

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva