Unikalus aptarnavimo standartas

  • Kaip suformuluoti aiškų aptarnavimo standartą ir sukurti lojalių klientų ratą?
  • Kokie įrankiai padeda kryptingai siekti padalinio ar organizacijos tikslų, pagerinti klientų aptarnavimą?
  • Gausite elgesio standartų aprašą, kuris suteiks aiškumo, nuo ko pradėti ir kuo pabaigti aptarnavimą.
Rugpjūčio 22 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

  • Kaip suformuluoti aiškų aptarnavimo standartą ir sukurti lojalių klientų ratą?  
  • Kaip įdiegti aptarnavimo standartą, tinkamai apmokyti darbuotojus? 
  • Kokie įrankiai padeda kryptingai siekti padalinio ar organizacijos tikslų, pagerinti klientų aptarnavimą? 
  • Kokiu elgesiu demonstruoti unikalų klientų laukiamą aptarnavimą? 
  • Gausite elgesio standartų aprašą, kuris suteiks aiškumo, nuo ko pradėti ir kuo pabaigti aptarnavimą. 

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus. 

Mokymus veda

Eglė Danilevičiūtė – „Grand Partners“ ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė. 

Eglės specializacija: svetingumo („Hispotality“) verslo valdymas ir tobulinimas; aptarnavimo standartų kūrimas, diegimas, kontrolė; kokybės valdymo ir CRM įrankių ir sistemos kūrimas; personalo valdymo sisteminiai sprendimai; pardavimų per kuriamą vertę ir ilgalaikio santykio kūrimo skatinimas. 

Lektoriai

photo
Eglė Danilevičiūtė
„Grand Partners“ ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė

„Grand Partners“ ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė

Programa

9.30–11.00

Kliento kelias jūsų organizacijoje

  • Mes niekada neturime antros galimybės pirmam įspūdžiui sukurti. 
  • Kaip pasiruošti „pasimatymui“ su klientu kiekvieną dieną? 
  • Koks yra jūsų įmonės kliento kelias? 
  • Praktika: dalyviai įvardys visus kliento sąlyčio su įmone taškus bei atpažins patiriamų emocijų dinamiką. 
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

392 Eur
+ PVM Įprasta kaina 560 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki liepos 9 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva