Unikalus aptarnavimo standartas

  • Kaip suformuluoti aiškų aptarnavimo standartą ir sukurti lojalių klientų ratą?
  • Kokie įrankiai padeda kryptingai siekti padalinio ar organizacijos tikslų, pagerinti klientų aptarnavimą?
  • Gausite elgesio standartų aprašą, kuris suteiks aiškumo, nuo ko pradėti ir kuo pabaigti aptarnavimą.
Lapkričio 14 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

Mokymuose:

  • Kaip suformuluoti aiškų aptarnavimo standartą ir sukurti lojalių klientų ratą?  
  • Kaip įdiegti aptarnavimo standartą, tinkamai apmokyti darbuotojus? 
  • Kokie įrankiai padeda kryptingai siekti padalinio ar organizacijos tikslų, pagerinti klientų aptarnavimą? 
  • Kokiu elgesiu demonstruoti unikalų klientų laukiamą aptarnavimą? 
  • Gausite elgesio standartų aprašą, kuris suteiks aiškumo, nuo ko pradėti ir kuo pabaigti aptarnavimą. 

Zita Krukonytė-Teryaeva, „BDO auditas ir apskaita“ personalo vadovė pasidalins sukaupta ilgamete patirtimi kuriant ir diegiant klientų aptarnavimo standartą įvairiose organizacijose.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus. 

Eglė Danilevičiūtė

„Grand Partners“ ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė. 

Eglės specializacija: svetingumo („Hispotality“) verslo valdymas ir tobulinimas; aptarnavimo standartų kūrimas, diegimas, kontrolė; kokybės valdymo ir CRM įrankių ir sistemos kūrimas; personalo valdymo sisteminiai sprendimai; pardavimų per kuriamą vertę ir ilgalaikio santykio kūrimo skatinimas. 

Zita Krukonytė-Teryaeva

„BDO auditas ir apskaita“ personalo vadovė. Turi sukaupusi ilgametę patirtį kuriant ir diegiant klientų aptarnavimo standartą įvairiose organizacijose. Daugiau nei 15 metų patirtis lietuviškose ir tarptautinėse kompanijose vystant personalo valdymo procesus bei buriant komandas 7 skirtingose industrijose: statyboje, gamyboje, prekyboje, viešbučių ir restoranų versluose, aviacijoje, automobilių gamybos, prekybos bei aptarnavimo įmonėse, IT sektoriuje. 7 metų personalo valdymo patirtis „Holiday Inn“ viešbutyje. Personalo valdymo lyderio rolė dviejų automobilių industrijos gigantų „Inchcape” ir „BMW” įsigijime bei sujungime Lietuvoje.

Lektoriai

photo
Eglė Danilevičiūtė
„Grand Partners“ ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė

„Grand Partners“ ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė
photo
Zita Krukonytė-Teryaeva
„BDO auditas ir apskaita“ personalo vadovė

„BDO auditas ir apskaita“ personalo vadovė

Programa

9.30–11.00

Kliento kelias jūsų organizacijoje

  • Mes niekada neturime antros galimybės pirmam įspūdžiui sukurti. 
  • Kaip pasiruošti „pasimatymui“ su klientu kiekvieną dieną? 
  • Koks yra jūsų įmonės kliento kelias? 
  • Praktika: dalyviai įvardys visus kliento sąlyčio su įmone taškus bei atpažins patiriamų emocijų dinamiką. 
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

476 Eur
+ PVM Įprasta kaina 560 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki spalio 30 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva