Procesų valdymas

  • Kaip identifikuoti įmonės procesus, įvertinti jų svarbą bei juos išmatuoti ir valdyti
  • Kaip geriausiai tobulinti procesus – kada automatizuoti, o kada optimizuoti ar pertvarkyti
Rugpjūčio 30 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Daugelyje organizacijų kalbama apie „procesų tobulinimą“, „procesų optimizavimą ir automatizavimą“. Tačiau prieš pradedant tobulinti, darbuotojai turi suprasti, kas yra procesai ir procesinis valdymas ir kuo tai skiriasi nuo funkcinio valdymo.

Mokymuose:

  • Kas yra procesas, o ko procesu negalime vadinti
  • Išmoksite identifikuoti įmonės procesus, įvertinti jų svarbą bei juos išmatuoti ir valdyti
  • Kaip geriausiai tobulinti procesus – kada automatizuoti, kada optimizuoti ar pertvarkyti

Mokymai skirti:

  • Privataus ir viešojo sektoriaus organizacijų įvairaus lygmens vadovams ir specialistams, kurie dirba su procesais, jų standartizavimu bei tobulinimu.

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Nerius Jasinavičius

Veiklos efektyvumo ekspertas, sertifikuotas Apribojimų teorijos (TOC) ir LEAN ekspertas. Nerius taip pat yra verslo sisteminimo knygos „Nuo amato prie verslo“ autorius. Jis baigė vadybos magistro studijas Edinburgo universiteto verslo mokykloje bei Vilniaus universitete.

 

Lektoriai

photo
Nerius Jasinavičius
Veiklos efektyvumo ekspertas

Veiklos efektyvumo ekspertas, sertifikuotas Apribojimų teorijos (TOC) ir LEAN ekspertas. Nerius taip pat yra verslo sisteminimo knygos „Nuo amato prie verslo“ autorius. Jis baigė vadybos magistro studijas Edinburgo universiteto verslo mokykloje bei Vilniaus universitete.

Veiklos efektyvumo ekspertas

Programa

09:00–09:30 Dalyvių registracija
09:30–11:00

Procesai organizacijoje

  • Kas yra procesai
  • Proceso esminiai elementai
  • Proceso tikslas – klientų reikalavimai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva