Vebinaras. Nustatome ir keičiame kainą. Ką svarbu žinoti kiekvienam verslui?

  • Sužinosite, kokie pagrindiniai instrumentai ir metodai naudojami nustatant kainą ir ją keičiant
  • Suprasite, kodėl ir kaip prognozuoti vartotojo reakciją ir jo elgseną keičiant kainą
  • Išgirsite kainos nustatymo, keitimo praktinius pavyzdžius
Rugsėjo 9 d., 9–13 val
Vilnius

Vartotojai neperka prekės tik dėl kainos. Jie perka dėl daugelio veiksnių: jiems patinka prekės ženklas. Jie nori išbandyti tą prekę ar paslaugą, kurią rekomendavo jo draugas socialiniuose tinkluose. Jie nenori mokėti nei per daug, nei per mažai. Jie gal rinktųsi kitą prekę, bet ji šiuo metu yra nepasiekiama. Kaina dažnai gali būti vienu iš stimulų, kuris gali duoti teigiamą arba neigiamą impulsą jūsų klientui. 

Vebinare:

  • Išgirsite, kokie veiksniai lemia kainų tendencijas
  • Suprasite, kokią kainos komunikaciją pasirinkti, jei esate senas rinkos žaidėjas, startuolis, galvojate apie naują rinką ar pristatote naują produktą
  • Išbandysite kainodaros techniką, kuri padės sukurti geriausią pardavimo pasiūlymą
  • Išgirsite praktinių kainodaros pavyzdžių

Unikalaus pardavimo pasiūlymo kūrimas: kokią kainos komunikaciją pasirinkti?

  • Jeigu esate senas rinkos žaidėjas arba naujas startuolis, jums reikia itin išskirtinio vertės pasiūlymo, kuriuo pritrauksite savo klientą
  • Kai svarstote žengti į naują rinką, jums reikia išskirtinio vertės pasiūlymo, kuris leis išsiskirti iš jau veikiančiųjų toje rinkoje ir išsikovoti rinkos dalį
  • Kai pristatote naują produktą, naujasis produktas jums komunikuoja naujus vertės aspektus
  • Kai renkatės produktą/rinką, privalote žinoti, kaip parengti vertės pasiūlymą skirtingoms tikslinėms auditorijoms.

Indrė Radavičienė, kainodaros ir rinkodaros ekspertė

Infliacijos anatomija: nuo žaliavų rinkų iki čekio prekybos centre

  • Kaip matuojamas kainų kitimas įvairiuose ekonomikos sektoriuose?
  • Kainų tendencijas lemiantys veiksniai
  • Tarptautinės žaliavų rinkos: kokias kainų tendencijas Lietuva importuoja?
  • COVID-19 pėdsakas vartotojų prekių krepšeliui ir elgsenai
  • Infliacijos trumpojo ir vidutinio laikotarpio prognozės

Indrė Genytė-Pikčienė, ekonomistė

„SUL Education“ kainodaros strategija: 30 proc. didesnis pelnas suteikiant daugiau vertės klientui

Viačeslavas Palkevičius, „SUL Education“, edukacinių kelionių, organizuojamų Jungtinėje Karalystėje, generalinis direktorius

Nuolaida ne išeitis. Ne kainą, o sprendimą klientas perka

Jurgis Adomavičius, UAB „Bunasta“ direktorius

Lektoriai

Indrė Radavičienė
photo
Indrė Radavičienė
kainodaros ir rinkodaros ekspertė

Indrė Radavičienė
kainodaros ir rinkodaros ekspertė
Indrė Genytė-Pikčienė
photo
Indrė Genytė-Pikčienė
ekonomistė

Viačeslavas Palkevičius
photo
Viačeslavas Palkevičius
„SUL Education“, edukacinių kelionių, organizuojamų Jungtinėje Karalystėje, generalinis direktorius

Viačeslavas Palkevičius
„SUL Education“, edukacinių kelionių, organizuojamų Jungtinėje Karalystėje, generalinis direktorius
Jurgis Adomavičius
photo
Jurgis Adomavičius
UAB „Bunasta“ direktorius

Jurgis Adomavičius
UAB „Bunasta“ direktorius
promo
photo
promo

Kaina

Dalyvio mokestis

150 Eur

+ PVM

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva