Programa

Kovo 17 d.
09:00–09:30 Registracija
09:30–11:00
Vilnius

Įvadas

  • Elgsenos kainodaros samprata ir jos ryšys su vartotojų elgsena
  • Kainos pozicionavimas ir strategijos
  • Vertės kainodara: prekė versus paslauga
  • Vartotojo jautrumas kainai ir jo valdymas
  • Praktinė užduotis – dėl kokių priežasčių kainą būtina/ nebūtina segmentuoti
  • Apibendriname: sukuriame priežasties-pasekmės kainos suvokimo modelį drauge
11:00–11:15 Pertrauka
11:15–12:45
Vilnius

Nustatome kainą. Ką svarbu žinoti ir kokius instrumentus galime naudoti?

Išbandome kainos nustatymo instrumentus:

  • Konkurencinės kainos nustatymo instrumentas (kainos pozicijų matricos naudojimas)
  • Klientų reakcija pagrįstos kainos nustatymo metodika (adaptuota klientų reakcijos metodika)
  • Darbuotojų efektyvumo koeficiento pagrindu kainos nustatymo instrumentas (paslaugų kainodara)
12:45–13:45 Pietūs
13:45–15:30
Vilnius

Kainos keitimas. Ką svarbu žinoti?

  • Tipinės kainos keitimo klaidos
  • Kainos keitimo žingsniai – ką daryti/ ko nedaryti
  • Praktinis instrumentas: biudžeto sudarymo forma, kuri padeda įvertinti kainos pokyčio efektą verslui
  • Praktinė užduotis: padidinkime ir sumažinkime kainą be klaidų! 3 verslo istorijos ir jų pabaigos
15:30–15:45 Pertrauka
15:45–17:00
Vilnius

Psichologinė kainodara

  • Kainos suvokimas ir emocijos
  • Kas naujo neuro-kainodaros srityje
  • Kaip kuriama kainos žinutė
  • Kokios yra nuolaidų pateikimo formos ir jų komunikacija
  • Kas kainodaroje nauja, kokios kryptys, kurios priverčia klientą suklusti
  • Klausimų-atsakymų sesija
Pranešėjai
Pranešėjai

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva