WEB klientų patirties valdymas

  • Kokia yra e-vartotojo elgsena: kliento identitetas, jo tikslai, lūkesčiai, emocijos, nuotaikos ir įsitikinimai
  • Kaip e-vartotoją galima segmentuoti, kokius tyrimus ir kaip juos atlikti?
  • Kaip matuoti e-vartotojo patirtį?
  • Kaip suformuoti ir įgyvendinti klientų patirties valdymo strategiją organizacijoje įtraukiant visą komandą veikti kartu?
Gegužės 25 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

  • Pažinsime 360° e-vartotojo elgseną: nuo kliento identiteto, jo tikslų, lūkesčių iki emocijų, nuotaikų ir jo įsitikinimų.
  • Naudosime design thinking metodą, kuris leis labiau pažinti vartotojo veiksmus internete ir daryti jiems poveikį.
  • Kaip e-vartotoją galima segmentuoti/ profiliuoti, kokius tyrimus ir kaip juos atlikti?
  • Kaip e-vartotojo patirtį matuoti: nuo churn iki CLTV, nuo CAC iki ROMI ir kt. Kada klientų patirties matavimai neša tiesioginę naudą verslui, o kada ne?
  • Kaip suformuoti ir įgyvendinti CX (klientų patirties valdymo) strategiją organizacijoje įtraukiant visą komandą veikti kartu?

Mokymuose dalyvaus ne daugiau nei 14 dalyvių. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Mokymus veda

Dr. Indrė Radavičienė, vartotojų patirties valdymo srityje dirba nuo 2005 m. Per tą laiką Indrei tekę dirbti su optikos prekių tinklu, logistikos kompanija, vienu didžiausiu Lietuvoje mažmeniniu tinklu DIY prekių segmente, IT paslaugų įmonėmis, sveikatinimo sektoriuose, taip pat MO muziejumi. Per tą laiką Indrė sukaupė didelę klientų patirties valdymo patirtį, kuri leidžia šiandien pasidalinti, kaip formuoti patrauklų kainos pasiūlymą klientui, kaip valdyti jo patirtį, kaip kurti sklandžias metrikas, paremtas mažais ir dideliais CX duomenimis, kaip kryptingai suformuoti ir įgyvendinti lojalumo kampaniją, siekiant kuo stipriau įtraukti vartotoją į įmonės vertės pasiūlymą.

Šiuo metu Indrė dirba „Eurovaistinės“ internete klientų segmentavimo ir CX valdymo specialiste Baltijos šalyse, yra „Aukok“ valdybos narė, bendra „CES analytica“ įkūrėja.

Indrė taip pat konsultuoja CX, vertės pasiūlymo kūrimo, kainos suvokimo tyrimų, lojalumo klausimais Lietuvos ir užsienio įmones ir organizacijas.

Lektoriai

Indrė Radavičienė
photo
Indrė Radavičienė
Vartotojų patirties valdymo srityje dirba nuo 2005 m.

Indrė Radavičienė
Vartotojų patirties valdymo srityje dirba nuo 2005 m.

Programa

9.30–12.30

I dalis

  • 360° web vartotojo pažinimas: identitetas, sprendimai, motyvacija, vertybės, emocijos, nuotaikos,  lojalumas
  • Web vartotojo segmentavimas ir profiliavimas vs. emocinė segmentacija: kaip tai padaryti?
  • Kliento patirčių žemėlapis: design thinking metodika: nuo A iki Z
  • Web stimulų kūrimas: 7C modelis ir jo pritaikymas CX sprendimams

Planuojama 15 min. pertrauka.

12.30–13.30 Pietūs

Kaina

Dalyvio mokestis (Mokymai vyks gegužės 25 d.)

400 Eur

+ PVM

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva